16

petak

studeni

2007

joj što wolim Iggy Pop

jucher sam nakon dugo wremena opet posjetila Pljugu..

za one koi ne znaju, to je web-stranica na s koje se može skinut
punoo ex-yu zike...

raj za menecerek

ja nebi bila ja da odmah nisam poskidala Azru(addicted)
i to "Azra Tribute" iz 1987 i album "Azra" iz 1979...

skinula sam još malo Prljavaca i Psihicha....

i malo Jinxa...

i onda sam stawila malo ulja...i popržila cd-e uz dodatak začina...rofl

da se osvrnem na taj Azra Tribute...pjesmu Iggy Pop pjeva Ivanka Mazurkijević...i jebeno dobro zvuči...must admit...

sutra sam na fuxu cijeli dan...od 10 ujutro...do 18 h....shmrc

This shit is Banana...

dobila sam majicu..
u 3 boje bojenu...
stigla mi je iz amerike...
iz njujorške države...
a na njoj piše joj što wolim Iggy Pop..
na njoj piše Iggy Pop...

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.