31

srijeda

listopad

2007

ptice u bijegu..tišina gradi zidove...

Jesen u meni caruje
A u tebi proljece
Ni sunce ne moze
Ne moze kroz oblake


prvo, Hwala swima na liepim riječima...kiss

danas sam malo bolje volje....

cijeli dan slusham valjak...i riječi koe život znače...

nokti su mi u crvenoj boji...

ulowila sam na radiju Metallicu i Nothing else matters...
i stvarno onaj stih "so close, no matter how far"
u potpunosti štima...jebeno je istinit...
barem u mom sluchaju..

i ja ocu supermena sa fudbalerkom...zubo
dobro ne bash fudbalerkom, al nekom podužom kosicom...
mmmmmmmmmmmcerek

Kad kreneš sruši mostove,
izbriši tragove..
meni pjesma ostaje da me smiruje...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.