23

utorak

listopad

2007

ona nie to željela...nitko ne smije saznati...

cijeli dan sam loshe volje...totalno sjebanog raspoloženja..kao da me netko udario nečim po glavi...usporena sam...uspavana....

digni glavu, ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne,
zaplači da te nitko ne widi....


maloprije sam slushala cibonu...i swirale su sve lagane pjesme..
i razmišljala sam kako ima pjesama koe slusham kad sam tužna samo da me još vishe dotuku...
i ima pjesama uz koe sam jako vezana...i ponekad ih wolim poslušati...

neke od njih su pjesme Parnog valjka...(izdvojit ću "Malenu", "Dođi" i "Kada me dotakne")....

naravno tu su i Azrine "Usne vrele višnje", "Ako znash bilo što" i "Obrati pažnju na posljednju stvar"...

"Da li znash da te wolim" grupe Time...

"I want to break free" i "No-one but you" Queenovaca..

"Forever" Edguy-a...cerek

"Forever and one" Halloween-a...

ovo je samo jedan dio pjesama koe posebno wolim...


sve, sve, sve bi dala..
samo da je tada znala...
Ljubav je ptica, sa dva lica...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.