18

četvrtak

listopad

2007

čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda

jeste chitali malog princa?

ta je knjiga jedna od prvih knjiga koju sam pročitala još dok sam bila u osnovnoj....ima smisla...i stvarno je lijepa...životna...ima poruku u sebi...

pročitala sam dosta knjiga...tu ne ubrajam lektire jer sam njih malo pročitala..ali znam da su mi odlične knjige bile "Lovac u žitu", "Gavran i crni mačak" , "Zločin i kazna" i "Stranac".

žanr koji me najviše zanima su svakako knjige o glazbi....biografije bendova...i glazbenika...

u svojoj zbirci imam knjigu o Queenu-o svim njihovim koncertima(oni su mi jedan od naj bendova, jako ih cijenim), HP- "Trening za umiranje", "Fantoma Slobode", "Moj život je novi val" i "Kad Miki kaže da se boji"...ovu zadnju osobito wolim...jer ima jako puno odličnih fotki...u potpunosti je opisana Azra...i svi njeni članovi...

Prije tjedan dana sam pročitala potpunu biografiju Queena....bash me se dojmila...

čitala sam i "Dnevnik" Cobaina...."Kosu anđela" nisam čitala....

želim pročitat biografiju Metallice i "No woman no cry"
i Sjećanja jedne gejše...
i Šangaj bejbi....

obožavam knjige Candace Bushnell(Sex & Grad)...sad čitam njenu "Džunglu u gradu"...

čitala sam i "Vaginine monologe"....

Kad Miki kaže da se boji..on misli ozbiljno...
ima fobiju od potresa..živi visoko....

p.s. ošišala sam se...i sad sam much more zadovoljnija sobom...jedan dio kose je dulji od drugog...funky zurak...cerek
ak neko želi widjet zurku...nek svrati do mog spejsa...

*mwa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.