30

nedjelja

rujan

2007

jer 80-te su bile godine....

nekad kad na wikipediji i guglu nađem neki članak o 80-tima...bendovima...kultnim mjestima....općenito ponašanju ekipe...izlascima....poželim otići na ulice Zagreba iz tog vremena....tada je sve bilo nekak ležerno....a i ljudi su bili drugačiji....wladao je Novi Wal....Štulić je obrijao bradu i brkove da liči na Pankrte.... Stublić je oformio grupu Film i postao je neprilagođen.... Prljavci i riječki Parafi su furali punk...da..crno-bijeli svijet.... Buldožer je izdao album "Izlog jeftinih slatkiša" s golim ženskim guzama na prednjoj strani...Idoli su harali "Malenom".....pjesmom koja je meni jako draga...osim onog dijela "..želim da fukam te..." Ne smijemo zaboravit bejbe, ti nisi tu Električnog orgazma....Atomsko je pjevalo da za ljubav treba imat dušu...apsolutno se slažem.....Haustor je pjevao "Enu"....izlazilo se u Kulušić....Jabuku....Kavkaz....Lapidarij....i redovito se išlo u legendarnu Zvečku....te Blato....

neman ima stotinu lica
i dok pijes i hodas zagrljen u tami
i dok te miluju hrapave ruke
i dok lizes rasjecene usne
e pa sto


...Ti si kao bajka
Mirisljava moja
Kao cvet koji nikad
Ne vene....


Sunce nas zove da pridjemo blize,andjeli nas zovu da im skinemo krila.

28

petak

rujan

2007

ponekad sanjam da tu si kraj mene...i opet sam sama..ja ne zaslužujem strah...

ponekad se samo želim maknut od svega i svih....zaronit u svoj svijet...u njemu je samo glazba koja smiruje....miris svijeća....pokoja pjesma koja je već po običaju tužna...pisanje nekakvih optimističnih riječi mi ne ide....u zadnje vrijeme...i wani je počela kisha....znači bit che depresivan dan...ležat ću na krevetu koji je moje utočište....i gledat ću kako se pomiču kazaljke sata...kako vrijeme prolazi....i grlit ću sve svoje jastuke....i donijela sam konačnu odluku...neću više tražit ljubav..ona treba pronaći mene.....svakog dana sve više prestajem vjerovati da ću opet biti potpuna i sretna...da će mi osoba koju ću zavoljeti biti uvijek blizu...i da će me nazvat u ponoć samo da me pita kako sam....i neće morat ništa više reći...a ja ću znati da me stvarno voli...

Myspace Layouts
Myspace Layouts

Love is like a cloud, it holds a lot of rain...
Love is like a flame, it burns you when it´s hot...
(Love Hurts-Nazareth)

26

srijeda

rujan

2007

my soul is painted like the wings of butterflies....fairy-tales of yesterday will grow but never die...

peso je dobro...veseli je, ponovno zaigran ko prije...jučer je bio na operaciji...naime nie mogao jesti zbog toga što je progutao košticu breskve...al važno je da je sad sve 5...čak je i mačku falio...i danas se mačak igrao s njim...ipak su prijatelji...i koliko god gnjavili jedno drugo....vole se...sretan taj peso i mačak su strašno privrženi svojim vlasnicima.....kako ne mogu imati psa..stalno wisim kod bake....koja na svu sreću živi odmah pored....mene je jedno vrijeme držala ideja da nabavim iguanu....inače ne wolim gmazove..zmija se bojim....paukove isto bash nebi voljela imati....a iguane i kameleoni me fasciniraju...iako su iguane vrlo zahtjevni ljubimci.....i čak i ako se malo razbole, velika je mogućnost da će uginuti....osjetljive su...terarij im treba biti veliki..s dovoljno svjetlosti...biljaka s čijih će listova piti vodu...a i po mogućnosti dobro bi došao i mali bazenčić jer se iguane jako vole kupati...inače su biljojedi...obožavaju voće....određeno povrće mora im se kuhati jer ga ne mogu jesti ako nie mekše....nisu agresivne ali znaju udariti repom ili panđama....što može bit opasno...da..toliko o egzotičnim kućnim ljubimcima i mojoj loodoj ideji zbog koje se starcima digla kosa na glavi...a i bash nebi htjela da pola moje sobe bude terarij....

24

ponedjeljak

rujan

2007

ma pusti nek traje.....josh je daleko svitanje......

ugl peseku nie bolje... tuzandanas je malo ujaka gricnuo....traži pomoć...i boji se da mu netko nešto loše ne napravi....na današnji dan prije 6 godina sam izgubila djeda....tuzancry ovo su bile tužne vijesti...a sad da vam velim hepi vijest....kupila sam gitaru..crnu....tak je bjutiful...moa ljepoticawinkcerek...prebirala sam po žicama...i uživala u svakom zvuku....to mora da je ljubav...hi hi.....enivej, weć ima svoje mjesto u kutu sobe uz poster led zeppelina....kupila sam i knjigu s cd-om-škola gitare....tamo piše sve što moram naučiti....naravno da ima i jebenih pjesama za svirkanje unutra....kao npr.pusti nek traje....ili sjećam se prvog poljupca....yes

samo on je bio sladak....

22

subota

rujan

2007

ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku..starim parobrodom koji vozi sol..

Grupa Haustor nastala je 1979.godine, iako korijeni sežu u 1977. Osnovali su je Darko Rundek i Srđan Sacher.Rundek postaje pjevač i solo-gitarist, basist postaje Sacher a ritam-gitarist Ozren Štiglić.Kasnije postavu upotpunjuju bubnjar Zoran Perišić, saksofonist Damir Prica i trombonist Nikola Santro.1981.snimaju 1.singl "Moja prva ljubav/Pogled u BB" koji je producirao Hus.Darko Rundek se često na nastupima igrao pantomimom, nosio je radnička odjela i bojao je lice.U grupu ubrzo dolazi novi bubnjar Srđan Gulić, a sam zvuk grupe obogaćuje i klavijaturist Zoran Vuletić.Iste godine grupa snima istoimeni album na kojem se najviše isticala pjesma "Radnička klasa odlazi u raj" koja je bila provokativna stoga je maknuta i kao prvi singl je postavljena "Moja prva ljubav".Miješali su se utjecaji punka, glazbe s Jamajke i puhačkih nota.U Domu sportova Haustor i Šarlo Akrobata nastupali su kao predgrupa "Gang of Four".6.veljače 1982.dečki su imali oproštajni koncert u Kulušiću prije odlaska na odsluženje vojnog roka.Nakon dolaska iz vojske grupa mijenja postavu i snima drugi album "Treći svijet".Autori svih pjesama su Rundek i Sacher.Na scenskim nastupima priključuju im se Leiner i Lovrić.1985.ponovno izdaju album "Bolero", ovaj put bez Sachera koji je nastupio grupu.Dvije godine kasnije izdan je zadnji album "Tajni grad".Nakon toga Haustor se još dva puta okupio u Domu Sportova i to prilikom desete obljetnice postojanja te 1996.godine.

stari strazari zijevaju,
kroz tvoj se prozor
samo jablani vide,
daleki momci pjevaju,
uzalud pitas ko ide,
budaline u planine,
pustahije kroz kapije,
pogasi sve, budi vesela,
jer ljubav je za nas tek pocela...

21

petak

rujan

2007

i to je ta kap koja prelijeva čašu....

bakin mali peso je jako bubani..weć dva tjedna pije samo vodu...ništa ne jede..na životu ga održavaju vitaminske injekcije i infuzija....vadili su mu i krv...ima neko otrovanje hranom...i trebalo bi mu nakon svega biti bolje..a nie mu bolje....ima tužan pogled, nogica ga buba jer je u njoj imao iglu za infuziju....crytuzan bojim se za tog peseka...zavoljela sam ga i bila bih jako tužna da ugine....a valjda neće....uvijek kad bih došla kod bake(a baka živi odmah do mene), peso bi bio veseli i sjeo bi se uz ogradu da ga ja češkam...on je mali zlatni retriver i ima 8.mj....bebica....ja mislim da on osjeća tugu u našim očima....ipak je živo biće...i osjeća sve....slusha te kad mu pričaš...s vremenom te zavoli jer znam tko ga hrani...i češka...ja se iskreno nadam da neće otići među anđele....jer onda ću puno plakati....volim tog peseka....

18

utorak

rujan

2007

ovo je priča o bendu kojeg wolim.....

nastali su 1971.godine....prvi javni nastup imali su pred 80-ero ljudi na Colledge of estate management....prvu samostalnu turneju započeli su 1972.po Velikoj Britaniji...prvi nastup u Americi imali su 1975.godine...najveći koncert grupa je imala 1984.godine u Sao Paolu kada je prisustvovalo čak 251.000 ljudi sa plaćenim ulaznicama....taj je koncert ušao u Guinessovu knjigu rekorda kao koncert s najvećim brojem gledatelja u povijesti r´n´r-a..napisali su glazbu za dva filma: Flash Gordon i Highlander...najduža pjesma je "the prophet song" koja u punoj verziji traje 8 min. i 20 sec...album "A night at the opera" iz 1974. je jedan od najboljih albuma u povijesti r´n´r-a...6.veljače 1979.godine nastupali su u Domu sportova u Zagrebu....zadnji album koji su izdali bio je album "Made in Heaven" na čijoj je promociji na 2 mil. jaja bilo otisnuto "Made in Heaven, the new album"....frontmen grupe bio je vrlo karizmatičan....Grupu su činili frontmen Freddie Mercury(pravim imenom Faroukh Bulsara, inače rodom iz Zanzibara), gitarist Brian May(zajedno s ocem napravio je poznatu "Red Special" gitaru koju je svirao starim engleskim novčićem), basist John Deacon i bubnjar Roger Taylor....24.11.1991.umire Freddie Mercury i grupa prestaje s radom....1992. je održan veliki koncert "Tribute to Freddie" na koji su se prvi odazvali Gunsi...
"31.10.1975. izlazi singl Bohemian Rhapsody, po mnogima najbolja pjesma grupe Queen. Iako je danas svima jasno o kakvom se remek-djelu radi u vrijeme nastajanja čak ni Freddie nije bio siguran kako će sve to proći. Naime kako je riječ o pjesmi koja traje 5 minuta i 50 sekundi (što je zapravo skraćeno sa punih 8:00 minuta, a EMI je otezao sa izdavanjem singla freddie je nazvao svog prijatelja radijskog D.J.-a Kennya Evereta i potužio mu se kako je pjesma tijekom snimanja stalno rasla te se sada brine da je i nakon skraćivanja preduga da bi ju radio stanice puštale. Kenny mu je odgovorio da dođe do njega da ju čuje. Freddie je ostavio probni otisak singla kod Kennya koji mu je obećao da ga neće puštati na radiju. Tijekom tog vikenda Kenny je stalno govorio slušateljima o obećanju koje je dao Freddieu i govorio: Ups, omaknuo mi se prst. Tog vikenda prst mu se omaknuo 14 puta, što je u Ponedjeljak rezultiralo ogromnim gužvama u prodavaonicama ploča jer su ljudi željeli kupiti singl kojeg naravno zahvaljujući EMI-u nije bilo u prodaji. Pitanje je da se stvari nisu odigrale kako jesu, da li bi EMI odobrio izlazak singla, ali ovako su ga morali pod hitno pustiti u prodaju. Do 14.01.1976 godine singl je samo u engleskoj prodan u 1 000 000 primjeraka. Ovdje je zanimljivo napomenuti kako u srednjem dijelu pjesme nema zbora nego je zbor postignut tako da su glasovi njih 4 (ili 3 ako je vjerovati tvrdnjama da John nikada nije pjevao na ni jednoj pjesmi) nasnimljeni 180 puta. Naravno da taj dio nisu mogli izvoditi na koncertima, a kako nisu htjeli biti na pozornici u vrijeme kada svira playback oni su jednostavno odlazili sa pozornice na koju su se vračali nakon srednjeg dijela da odsviraju kraj u živo.
Pored mnogih interesantnih podataka vezanih uz Bohemian rhapsody npr.: da je snimana 3 tjedna što je u ono vrijeme bilo nezamislivo, svakako treba istaknuti njen videospot, jer je to prvi spot u formi kakvu danas svi znamo. Naime kako su trebali nastupiti u emisiji Top of the pops u vrijeme kada su već imali drugih obaveza Freddie je predložio da se ne pojavljuju uživo nego da se pusti snimka. Video je snimljen za 4 sata, i predstavljao je nešto sasvim novo u svijetu glazbe jer su do tada pjesme slikovno predstavljane samo u vidu filmova koji su obrađivali cijeli album pojedine grupe (A hard days night, The Beatles ili The Wall Pink Floyda). Kakvu je to revoluciju pokrenulo znamo svi.
Osim gore navedenog pjesma je na 1 mjestu britanske top ljestvice provela 9 tjedana."


Freddie je proglašen nedavno najboljim vokalom čovječanstva...i općenito rock glazbe...+rip+

17

ponedjeljak

rujan

2007

listening to the wind of change...

nekad ne znam kam bi sa sobom...i vremenske prilike ovise o mome raspoloženju...danas je tmuran dan...i moe raspoloženje nie bash bajno...popila sam kavu da me malo podigne...al ne pomaže...možda razlog nea veze s vremenom....možda ima veze sa svim tim osjećajima....mislima....okolnostima....treba slushati svoje srce...i vjerovati...da..kao...to je bash lako....

take me to the magic of the moment..on the glory night....
where the children of tomorrow dream away....


s vremena na vrijeme otkriješ i shvatiš tko te stvarno voli...bilo prijateljskom ili nekom drugom ljubavi....
liepo je znati da ipak postoji par ljudi koji vjeruju u tebe....

Myspace Layouts
Myspace Layouts

Myspace Layouts
Myspace Layouts

16

nedjelja

rujan

2007

ja bih se sad ljubila...s tobom se valjala....

ona zna što hoće...

ona je nesavršena i zato je on voli...

ona je divlja, slatka i...

(jer njegova mala je jeeebeennaa.....)

ona ima nečiste misli.....

ona ima male sise...i zove ih breskvicama...

ona se punoo smije...

ona ne voli žesticu...

ona želi njega više od svega....

Myspace Layouts
Myspace Layouts


15

subota

rujan

2007

imala je samo jednu naviku..uživala je u plesanju....

znam da ste se zaželjeli mog novog posta.....ugl upisala sam se na faksitos...partybeljyes im so hepiiii.....od izbornih predmeta uzela sam naravno engleski i gitaru...(ja i gitara..ko krava i baletrofl)....

za ljubav generacije....dobre vibracije....

i kad naučim svirkat barem par azrinih pjesama...uzet ću gitaru u ruke...sjest na Trg bana....ispod covjeka-konja.....i stavit cilindar ispred sebe...."čuj stari, imash kou kunu za mene??" LOL

thks svima....na čestitci za prolaz na prijemnom....

danas sam bacila radio kroz prozor..razbio se u tisuchu komada...

*wolim was

kokomo

11

utorak

rujan

2007

ima li tu mjesta za mene...

prošla sam na prijemnom na učiteljskoj...
strašno sam hepiii.....sretansretanyeswinkbelj

kažu da je srecha kratka vijeka....srecha je u malim trenucima koji uljepšavaju naše živote...

ponosna sam na sebe....
sad znam da mogu sve....

naša lica još su lijepa...zatvori mi oči...neka kraj nas jure....nek se lome prsti..idemo na ples...

i svijet je opet mlad.....

09

nedjelja

rujan

2007

Ona i on....part 4....Tonight you're mine completely...ili.... Goodnight kiss...

...You are the sun
You are the only one
You are so cool
You are so rock and roll....

vrijeme otkucava na ručnom satu....bliži se ponoć....ljubav je kao kraljica noći izgubila ono nešto...nešto dragocjeno...i vrijedno...

Ona i on ponovno su se vidjeli..njena nebesko plava kosa vijorila je na vjetru..vani je bilo hladno....sve što je željela bili su njegovi meki poljupci...nježnost njegovih prstiju.....primio ju je u naručje i dugo su se ljubili..osjećala se božanstveno...kao da lebdi....On ju je želio...želio je njene ruke, njen osmijeh, njen blagi pogled...a ona ga nie htjela pustiti....jer je bio tako sladak...pričali su, smijali se istim stvarima, ljubili se....Ona je morala kući....ponovno ju je stisnuo uz sebe....i poljubio je tako nježno....zadrhtala je...

kada Zagreb izranja iz sna.....

07

petak

rujan

2007

Ona i on...part 3....epizoda "Dolje je bolje" ili Djevojčica njegovih snova....

Jutro je....Ona je odlučila konačno pospremiti svoj golemi ormar....Budile su se uspomene kad je izvukla one stare levisice....sjetila se njega....i slučajno je bash u tom trenutku zazvonio mob....javila se na prve taktove "Cry baby" Janis Joplin....S druge strane slušalice bio je On....rekao je da će doći po nju predvečer i da idu kod njega....znala je što će se dogoditi...bila je uzbuđena....i odmah joj se popravilo tmurno raspoloženje izazvano kishom...Cijeli dan je isprobavala odjevne kombinacije....izvukla je iz svoje "tajne ladice" najnoviji kompletić sexi rublja....naravno bio je crne boje sa crveno-bijelim točkicama....obukla je usku košulju i te stare levisice koje su još mirisale na njega...obula je svoje rokerske čizme...i u torbicu je stavila svijeću s mirisom vanilije....došao je po nju..strastveno ju poljubio....brzo su stigli kod njega u stan....ona je skinula kaput....i čizme...dok je on po sobi upalio svijećice...i uključio glazbu..naravno svirala je pjesma "ako znash bilo što".....rasplakala se....obrisao joj je suze...i zagrlio ju......nježno ju je primio i polegao na krevet...i dok su se ljubili...ostala je samo u rublju...zatim ju je u potpunosti svukao....milovao ju je i ljubio.....Ona je u tom trenutku poželjela da stane vrijeme.....Odlučio ju je nasmijati i donio je iz kuhinje vruću čokoladu...i kako se čokolada na njenom tijelu razlijevala...tako ju je ljubio...i papao čokoladu s nje.....Njegove ruke bile su "Na putu prema Dole".....Tiho joj je šapnuo na uho da je Ona tako strastvena, lijepa i samo njegova.Ona se slatko nasmijala i rekla mu da ga voli.....i tako su se nastavili voljeti....čokoladno.... "gledam tvoje tijelo,ludujem za njim.."

06

četvrtak

rujan

2007

ponekad se probudim..želim da te poljubim....u sobi bez ijedne sjene..nikog..samo ja i vrijeme

Gdje je ljubav otišla? Gdje je nestala romantika?Zašto ti neki ljudi samo prođu kroz život, ne obaziru se na to hoće li te povrijediti, samo ti otrgnu srce i ostave veliku prazninu iznutra? Eh da..onda se poželiš opet zaljubiti..i nekom dati sve svoje...ali ti ne uspijeva...taj netko te stvarno voli....a ti se bojiš da se ne razočaraš u ljubav again...bojiš se da ćeš za tu osobu biti samo lutka koja visi o koncu....tanke su niti života...a onda shvatiš da te ta osoba želi i voli zbog toga što jesi i da joj nie jedini cilj poigrati se tobom i tvojim osjećajima...shvatiš da ipak postoji sreća...sreća je bitna....i kad ju jednom uhvatiš onak za stvarno, nemoj ju pustiti da ode...

njene misli su čiste....ona misli da voli......

05

srijeda

rujan

2007

ljubav je zakon najlijepši od svih

ovih dana nekako se osjećam ispunjeno...možda volim....ne znam razlog, ali kao da sam si lijepša...naravno da nisam savršena...i drago mi je kad mi netko udijeli kompliment...svakom je drago kad nešto lijepo čuje za sebe...sve više vjerujem u izreku da ona prava,iskonska ljepota dolazi iznutra...znam, ima stvari koje me smetaju kod mene same....ali isto tako ima stvari koje me ispunjavaju i koje volim....pronašla sam se u pisanju i crtanju.....mislila sam da nemam dara za crtanje...a sad već imam dosta svojih crteža...male stvari čine čovjeka sretnim....a ja....ja sam sretna...i ništa mi nie potrebnije od ljubavi.....nježnosti....i čvrstog zagrljaja....

03

ponedjeljak

rujan

2007

candle in the wind

pomolite se za vatrogasce koji su ovako grozno stradali na Kornatima.....sve mladi ljudi....strašna tragedija....ne dao Bog da se ponovi ovako nešto...tuzan 3 godine su prošle od velike tragedije u Beslanu gdje su ubijena djeca...katastrofa.....toliki životi su izgubljeni.....pitam se što se to događa u svijetu i oko nas.....10 je godina prošlo od stravične nesreće u tunelu u Parizu u kojoj je poginula Lady Di....ona je sigurno bila prekrasna osoba bez obzira na sve...Camilla ju nikako i ni po čemu ne može zamijeniti....

jednu svijeću ljubavi zapalite za sve njih.....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.