16

ponedjeljak

srpanj

2007

Bajkom do Rastokaaaaaaaaaaaaaaa

evo jucher sam se vozila sa starim od 09:30 h do 21:00 h.....imali smo izlet znakovitog naziva "Upoznajmo Lijepu našu". Pičili smo prema Rastokama....malom mjestu koje se nalazi u blizini Slunja, na rijekama Slunjčici i Korani.....Tamo su se sačuvali neki stari običaji toga kraja pa tako još uvijek postoji mlin koji pokreće vodenica....stare drvene kuće su obnovljene i sada njihovi vlasnici iznamljuju sobe...u dva restorana koja također vode dvije obitelji mogu se kušati pastrve, palenta na seljački način i ostala jela tog kraja...u svakom slučaju, gastronomska ponuda je bogata....ma Rastoke su pravi mali raj na Zemlji.....Vrijedi ih posjetiti......Inače je u krugu Slunja poskok najotrovniji....Nakon što smo stari i ja pojeli malo palente i odmorili se, krenuli smo dalje....prema Drežnik-gradu..od tamo je moja pokojna baka....kroz mjesto smo samo prošli i vidjela sam gdje je prije bila bakina kuća...e onda smo krenuli lagano prema Zagrebu....vozili smo se nekom cestom kroz sela koja su nekoć za vrijeme Domovinskog rata bila srpska....svuda oko nas bili su ostaci kuća...i minska polja...jezivo...cestom su prošla ukupno 4 automobila...brojala sam...nakon toga su uslijedila hrvatska sela...i sama groblja posvuda...vozili smo se prema Belavićima koda protječe rijeka Mrežnica...tamo je kamp i ljudi iz Karlovca i okolnih mjesta se dolaze tamo kupati....Popili smo kavu i popričali s jednom tetom Karlovčankom o problemu nezaposlenosti....Stigli smo u Karlovac..i u centru smo opet popili kavicu i pojeli kolač...Poslije Karlovca uslijedilo je Jastrebarsko..meni osobno simpatičan grad...Prošli smo i Svetu Nedelju...i onda došli doma....umorni od vrućine...s bolovima u nogama....težak je život nas bajkerarofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.