05

četvrtak

srpanj

2007

too old to rock n roll

hmmm....zavrsila je srednja....tko zna kad ću opet vidjeti neke ljude iz razreda i škole...neki mi već sad fale....fale mi neke male sitnice...zajebancija pod satovima....a opet kad s druge strane gl3dam na sve to...krenula sam dalje....zatvorila sam jedno poglavlje života...i ušla u novo...nepoznato....da...faksito....znam, upoznat ću hrpu novih ljudi....hrpu intelektualaca s istim stilom i interesima....hrpu nekih čudnih ljudi.....u moj život ući će novi prijatelji.........sretna sam zbog toga...propustila sam mnogo koncerata...drava rock festival..radar festival...i zbog toga sam bila tužna...jer obožavam glazbu.....ne mogu bez nje.....nemam inspiracije za crtanje voskom...a drugačije crtati ne znam....nemam inspiracije za pisanje pjesama....izgubljena sam u vremenu i prostoru......

i nikom ne dam da mi u snove uđe....smijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.