17.03.2006., petak
I like presing
Papiri sređeni, temeljni kapital uplaćen.
Odvjetnik sve sredio i ubrzao. Uzeo sam godišnji da možemo sve stići. Paše mi ovaj presing i stres, osjećam se kao da mogu planine micati. Danas imamo ludnicu. Jučer su bile manekenke na fitingu. Fiting je riječ koju sam jučer prvi put čuo, a označava proces kad manekenka prvi put dolazi na probu - valjda. Danas imam sastanak sa programerom da vidim što je iskemijao za jednu web stranicu. I idem kod Martine DB da dovršimo pripremu za tisak pozivnica. Jurim dalje. Čujemo se.
|
- 15:07 -
Komentari (6) -
Isprintaj -
#
15.03.2006., srijeda
Veliki brat vas gleda - htjeli vi to ili ne.
Google je ponudio novu uslugu za oglašivače. Oglasi će se pokazivati onoj publici koja najviše traži vaš proizvod. Recimo , ako prodajete dječja kolica, google vam može srediti da se vaš oglas pokazuje mamama koje imaju malu djecu. Prodajete nekretnine? Google vam može srediti da se vaš oglas pokazuje onima koji imaju godišnja primanja iznad 300000$. Oćete još primjera - želite da se oglas sa vašim apartmanima prikazuje onima koji imaju obitelj sa troje djece - no problem . Google can do that.
Za zabrinuti se. Svaki vaš upit u google se skenira, svaki vaš mail na gmailu se skenira u potrazi za ključnim riječima. Google na osnovu toga zaključuje tko ste i što ste i gura vam stvari koje vam "trebaju". S obzirom na milijune ljudi koji koriste google.
Nije teško googlu skužiti da sa istog kompjutera dolaze upiti za informatiku, modu i dječje barbie igrice. I nakon mjesec dana zna da nas je troje. Žena, mala i ja. Ženi treba uvaliti modni magazin, maloj novu barbiku, a meni novu knjigu. Za par godina će skužiti da je i ćuk tu pa će njega vrbovati da od staraca nažica da mu kupimo novi ninđa turtles.
Za one sa malo poduzetničkog duha - strašna stvar, za one koje nije briga znajte - veliki brat vas gleda.
Evo služebenog objašnjenja
What is demographic site selection?
Demographic site selection is a way to find and run your ads on sites with the right audience for your AdWords campaigns.
A demographic group is an audience that shares a particular trait or characteristic. This trait might be age, gender, income, or some other factor. If your product appeals to young women, for instance, you might want to target sites popular with the female demographic, the 18-24 age demographic, or both.
With the AdWords site tool, you can pick your preferences in up to three different demographic categories. The system will analyze your preferences and create a list of available Google Network sites that are popular with that audience. If you select multiple demographics, the AdWords system will look for sites that match all of your preferences. For instance, you might ask the site tool to look for sites popular with users who have children, or for sites popular with men earning a high income. The site tool will then return a list of sites whose audience tends to match those demographic descriptions.
The demographic site selection option is found on the 'Identify sites' page when you create a new site-targeted campaign, or on the site tool in an existing site-targeted campaign. In both cases you'll also be able to use two other options to find sites: listing site URLs and describing topics that match your ad. We recommend using those methods along with demographic site selection to identify the very best sites for your ad to appear. For more detailed instructions, please see this Help Center entry: How do I use the site tool?
The demographic website data used by AdWords comes from comScore Media Metrix, an Internet audience measurement provider. At this time, AdWords has demographic information on users from the United States only. For this reason, demographic site selection is available only for campaigns which geo-target users in the United States. If your campaign doesn't geo-target the United States, you will not see the demographic option on the site tool.
Please remember that demographic site selection cannot guarantee that your ad will reach only the exact audience you select. Most public websites get a variety of visitors. However, demographic site selection will help you choose sites where you're very likely to find the people you want to reach.
BTW. Imamo ime firme, na žalost nije ono iz prošlog posta, ali je isto dobro. Sutra smo kod lojera pa ću vam reći kako je bilo.
|
- 21:11 -
Komentari (4) -
Isprintaj -
#
14.03.2006., utorak
Kako se kome sprne.
Ovo otvaranje firme je pain in the guz. Dakle kažu, ne može biti engleska riječ u imenu firme. Zašto? Zato jer su promijenili zakon. Stare firme mogu zadržati imena , ali za nove nema otvaranja. Engleski koji osvaja svijet je kod nas zabranjen.
OK
Dušo , ajmo smisliti novi ime. Grupa mora biti uključeni. Ovakva grupa, onakva grupa, nova grupa. Sviđa nam se . Zovem lojera neka se firma zove "Nova Grupa".
Ne može.
Zašto?
Zato što je "Nova TV" kupila pravo na riječ "nova" i nijedna nova firma u hrvata ne smije sadržavati riječ "nova". Kakav bezobrazluk. Genijalci imaju pravo na riječ "nova". Užas.
I sad umjesto da se bavim pametnim stvarima ja moram smišljati imena.
Evo ti problema koji nije potreban. Nije.
Idemo dalje.
|
- 16:19 -
Komentari (5) -
Isprintaj -
#
13.03.2006., ponedjeljak
Fun group
Bili smo kod odvjetnika.
Otvaranje firme je u toku.
Žena će mi biti direktorica!!! (e, sad sam najebo)
Firma će se zvati "Fun group" jer smo mi zabavni, jer se želimo zabavljati radeći i napraviti grupu ljudi koja će se zabavljati radeći jer ako posao ne pruža zadovoljstvo i užitak nije dobar.
Eto toliko za sada.
Idem se zabavljati (čitaj raditi).
|
- 14:15 -
Komentari (4) -
Isprintaj -
#
07.03.2006., utorak
Za debile
Ovaj post je posvećen svim debilima bez imalo volje da nešto shvate.
Stvari koje kupujemo su nam potrebne zbog ovoga ili onoga, ali te stvari imaju upute. Ako ih se ne koristi po uputama ,one više ili ne rade ili rade loše pa su automatski neupotrebljive.
Ajmo krenuti od jednostavnih stvari. Stari ručni sat na navijanje. Ljudi su ga nosili da bi znali koliko je sati, ali su ga morali svako jutro ponovo naviti. Jer bi bez navijanja sat stao. Oni su to shvatili pa su sat navijali.
Idemo naprijed. Svatko tko ima auto zna (već je nekako naučio) da isti bez goriva ne ide. I svi trpaju gorivo. Ne pokušavaju prevariti auto i voziti bez goriva. Bez goriva auto ne ide. Bez ulja ćeš ga uništiti. I svi paze na ulje. Ako se upali crvena žaruljica bez puno razmišljanja se ide na servis.
Ajmo pričati o mobitelu. On ne radi sa praznom baterijom, svi su naučili da mobitel bolje radi ako mu svakih par dana zabijemo onu žicu u guzicu. I svi to rade.
I sad dolazimo do pointa ovog posta.
Prije 2 mjeseca me moli frend da ja njegovoj curi instaliram PC. Treba joj za posao. Ma ajde hoću. Naravno da hoću. I naravno da sam joj stavio antivirus i sve tada vrijedeće updateove. I naravno da sam joj pokazao kako se antivirus updejta i objasnio razliku između antivirusnog programa i updateova koji sadrže informacije o novim virusima koji se svakodnevno pojavljuju i naravno da sam joj objasnio kako to sve skupa radi.
I javi mi se frend nekidan da mala ima problema sa pc-em i da joj se uvalio neki trojanski konj.
Dva dana on mene zove i na kraju mu kažem da mi donese kompjuter.
Palim ja pc i odmah skoči poruka da imam virus. Ok - move virus to carantena.
Gledam ja od kad je zadnja virusna definicija - od onog dana kada sam joj instalirao kompjuter.
Ma mala, ma mala!
Updejtam antivirusni program, potjeram scan i snađem još 55 zaraženih fileova.
Ma mala.
Zovem frenda. Evo riješio sam. Cijena joj je 500 kn.
Zašto 500 kn! - pita on.
Zato što je to jedini način da ona shvati čemu služi updejtanje antivirusnog programa. Vjeruj mi stari da više neće trošiti i moje i tvoje vrijeme s ovakvim pizdarijama. Pa to je isto kao da ja dovedem auto na servis jer kao nešto nevalja, a nisam livao gorivo u njega.
Zaključak.
Kompjuter koji ide na internet nije vaš DVD player iznad TV-a. Vaš kompjuter se mijenja iz sekunde u sekundu. A takav kompjuter ima pravila po kojima radi. Ako se ta pravila ne poštuju, kompjuter se počne buniti i na kraju više ne radi.
A pravila su jasna i kažu.
Ne surfaj sa IE-om, koristi firefox, ne koristi outlok nego bilo što drugo, uključi firewall, updejtaj antivirusni software svaki put kad ideš na net, updajtaj windowse sa novim updejtima, ne idi na sex stranice, pročitaj što piše na prozoru koji skoči i ne klikći na svaki "Yes" bez uključivanja mozga.
Meni je više pun k.... ljudi koji to ne shvaćaju.
Ako hoćeš da te kompjuter služi, malo se pobrini oko njega jer će slijedeći put cijena biti 1000 kn.
Kozo.
|
- 11:19 -
Komentari (4) -
Isprintaj -
#
|