Proučavam kako napraviti dobru reklamu za onaj svoj DVD. Čitam vrhuske knjige iz marketinga koje kažu kako dobra reklama, koja će prodavati proizvod, mora izgledati. I riga mi se.
Ja takve reklame ne pušim. Ljudi koje ja poznajem takve stvari ne puše. Zapravo su mi jadne do boli.
No, kažu marketing majstori, da to prolazi.
Krećem li se ja u malom društvu normalnih ljudi , a zapravo ima milijarde debila koji to puše, samo ja nemam nikakvih dodirnih točaka s njima?
Promatrajući neke poznanike koji rade u makretinškim agencijama mogu reći da su normalni ljudi. Nisu kumice i kumci s placa. Ali mi nije jasno kako takvi ljudi mogu složiti onakvu reklamu za onaj sprej Oust. Gdje žena kaže "zapravo, ne znam kako djeluje!". Zar su ljudi toliko plitki da im takva reklama može djelovati na podsvjesna osjetila i zadovoljiti njihovu novonastalu potrebu za mirisnim stanom?
Pa zbog te rečenice ja ne bi kupio taj Oust ni da je najbolji na svijetu.
S druge strane, ako se taj spot vrti već par mjeseci znači da ima puno debila koji taj sprej kupuju. Znači prodaja ide dobro.
Tko je tu lud?
Jednostavno se ne mogu spustiti na taj debilni nivo.
A izgleda da debila ima pun ......
|