Miljenko Jergović o mojem kritičarskom trudu + MOJA KRITIKA njegova romana "Sarajevo, plan grada"

ponedjeljak , 06.02.2017.





MILJENKO JERGOVIĆ nedavno je na svojim internetskim stranicama prenio moju kritiku njegovog romana "Sarajevo, plan grada".

To je na svojoj fejsbuk stranici popratio sljedećim riječima :

"Prije nekoliko mjeseci na Trećem programu Hrvatskog radija pročitan je tekst Božidara Alajbegovića o knjizi "Sarajevo, plan grada". Do danas je to ostao jedini tekst o toj knjizi objavljen u nekom mediju u Hrvatskoj. Ali mi to samo po sebi i ne bi bilo važno - mogao je, uostalom, biti i nijedan - da tekst nije zanimljiv i instruktivan, kako za moguće čitatelje same knjige, tako i za pisca.
Božidar Alajbegović jedan je od rijetkih koji pažljivo i pomnjivo čita, bilježi svoje dojmove i mišljenja, objavljuje ih i - kao svojevrsni čovjek orkestar - simulira književno-kritički život u jednoj gluhoj sredini. Pritom, on doista piše o knjigama, ne osvećujući se njihovim autorima zbog nečega što s knjigama ne bi imalo veze. "

Miljenku Jergoviću zahvaljujem na lijepim riječima, a vas pozivam da moju kritiku njegove knjige "Sarajevo, plan grada" pročitate ovdje: http://www.jergovic.com/ajfelov-most/knjiga-borbe-protiv-zaborava/






<< Arhiva >>