It's all over now, baby blue...

srijeda , 03.03.2010.



3.000?
Ne, neću vas moliti da brojite do 3.000...
Bilo bi previše.
Ne morate brojati ni do 300...
Udahnite duboko i brojite bar do 30.
Hvala.
A sad zamislite koliko bi trajalo da brojite do 3.000.
Jako bi dugo trajalo i bilo bi jako zamorno, zar ne?
Zašto vas gnjavim s tom brojkom, pitate se?

Ovaj blog za tri će mjeseca napuniti šestu godinu postojanja, dosad ste ga posjetili više od 830.000 puta (hvala!), u zadnje 3 godine dnevno ga posjeti 500 do 800 ljudi (hvala!), na njemu je dosad ukupno objavljen 5.131 tekst, od tog broja više od 3.000 tekstova obuhvaća najave promocija i književnih večeri što su ih organizirali, i promotivne tekstove o knjigama koje su objavili sljedeći izdavači:

Algoritam, Profil, VBZ, Fraktura, Vuković i Runjić, Naklada Ljevak, Znanje, Novela medija
.

Ponavljam, više od 3.000 tekstova.
Eto zašto sam vas gnjavio s tom brojkom.
Predugo bi trajalo brojati do 3.000 a zamislite koliko truda i vremena iziskuje objaviti toliko tekstova na blogu.

A koliko vremena je potrebno za sastavljanje i slanje odgovora na jedan mail?
Par minuta, puno kraće nego brojati ne do 3.000, nego čak i do 300, a kamoli besplatno pisati 3.000 tekstova.

Međutim, od navedenih 8 najvećih izdavača u Hrvatskoj, njih 6 se nije udostojilo niti odgovoriti mi na mail.
O kakvom se mailu radilo?

O mailu s mojom ponudom : 35 kn za objavu promotivnog teksta o njihovoj novoobjavljenoj knjizi, 20 kn za najavu promocije, književne večeri ili tribine koju oni organiziraju.

Ne bojte se, toliko glup i naivan nisam.
Nisam očekivao pozitivan odgovor.
Radilo se o testu kojega, kako sam i očekivao, navedeni izdavači nisu prošli.
Odnosno, nisu se udostojili niti mi odgovoriti na mail.

Ali, nakon što sam besplatno objavio više od 3.000 tekstova koji promoviraju njihove knjige i najavljuju promocije koje oni organiziraju, na blogu koji je dosad posjećen više od 830.000 puta, mislim da sam zaslužio barem nekakav odgovor.

Preciznije, od njih 8, odgovorilo je ih je samo dvoje. (Negativno, naravno.)

Ponavljam, prošlo je dva mjeseca otkako sam im poslao mail.

Stoga, ovaj blog prestaje biti besplatan marketinški servis sljedećih izdavača : Algoritam, Profil, VBZ, Fraktura, Vuković i Runjić, Naklada Ljevak, Znanje, Novela medija.

Sve su to izdavači koji stotine, pa i tisuće kuna mjesečno plaćaju za promoviranje u dnevnom i tjednom tisku, u tv programima, na internetskim portalima, pa čak i na džambo plakatima.

Besplatnu promociju na mom blogu imali su više od 5 godina.
Mislim da je to bilo dovoljno dug period.
Koji je zaslužio barem nekakav odgovor na mail...


Na Knjiškom moljcu i nadalje ću objavljivati tekstove o novoizišlim knjigama malih izdavača, onih koji zaista, za razliku od navedenih izdavača, nemaju sredstava za oglašavanje u medijima, kao i najave njihovih promocija.
I nadalje ćete ovdje moći čitati moje kritike, intervjue s piscima, urednicima, prevoditeljima i različite knjiške vijesti – uglavnom sve ostaje kao i dosad, uz jednu malu razliku, na Knjiškom moljcu više nećete moći čitati ništa što ima veze sa izdanjima i promotivnim aktivnostima sljedećih izdavača : Algoritam, Profil, V.B.Z, Fraktura, Vuković&Runjić, Znanje, Novela media, Naklada Ljevak.

Uostalom, tako je bilo i zadnjih mjesec dana, a niste ni primijetili...

P.S.
Navedene izdavače molim da mi prestanu zatrpavati mailbox svojim propagandnim materijalima, što čine nevjerojatnom upornošću i ustrajnošću, čak i vrlo bezobrazno jer si uzimaju za pravo da mi više puta dnevno, dan za danom šalju jedne te iste tekstove o novoobjavljenim knjigama i planiranim promocijama, sve dok ih ne vide objavljene na mom blogu.
A to čine čak i nakon što su primili onaj moj upit, na kojeg se nisu udostojili odgovoriti...





<< Arhiva >>