Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Klub Potterovaca

20.07.2006., četvrtak

Čarobni napitci- 1. sat

Iako mi ovo nije prvo predavanje u ovoj skoli, svake godine me
uhvati ista nervoza na prvom satu….
Joj, kako me samo trema tresla dok sve nije pocelo…

Ja-«Prvi sat imam 7 razrede…»
Lara-«Ajde, dobro ces se snaci…»
Ja-«Da, valjda hocu…Biti ce mi ful tesko vidjeti Harryja… Joj kako mi fale James i Lily!»
Lara-«I meni…Kad samo pomislim na sve sto smo zajedno prosli…»
Ja-«Ma bolje da o tome ni ne razmisljamo…
Znas sta…Idem jer sat samo sto nije poceo…Ne zelim da svi dodu prije mene…»
Lara-«Sretno!»
Osmjehnula sam joj se…

Usla sam u ucionicu…
Jos je bila prazna…
Sjela sam za svoj radni stol…
Sjetila sam se mog profesora carobnih napitaka….
Njegove prve rijeci su bile-«Dobro dosli!Ja sam profesor Slughorn i predavat cu vam Čarobne napitke…»

Polako su sedmasi poceli ulaziti u razred…
Slytherini i Griffindori…
Sjecanja, sjecanja…

Kad su se svi okupili digla sam se i rekla-«Dobar dan razrede!Svi me vec poznajete, ali za one koju su me zaboravili, ja sam Maya Courage i naravno predavat cu vam Čarobne napitke…»
Svi su se nasmijali…
«Prvo cu vas prozvati da vidimo jeste li svi tu…»
Pocela sam nabrajati imena…
Konacno sam dosla do Potter Harry…
Zastala sam…
Bio je tamo…
Isti James, osim ociju…
Lilyne oci…
Nastavila sam dalje…

«Danas cemo raditi napitak za smirenje…Zna li netko nesto reci o njemu?»
Nisam se zacudila kada sam vidjela Hermioninu ruku u zraku…
«Recite gdice. Granger…»
Hermiona-«Napitak za smirenje je napitak koji otpusta stres i potice mir u onome koji ga pije…»
Ja-«Izvrsno!Deset bodova za Griffindore!»
«Upute su vam na ploci (zamahnula sam stapicem)… Imate 40 minuta…Pocnite…»
Setala sam razredom i gledala kako rade…
Mogu vam reci da sam stvarno zadovoljna s njima!
Nakon 40 min, rekla sam-«Stavite malo napitka u epruvete i donesite mi na stol…Zatim ocistite kotlice i slobodni ste…»
Sve su napravili…
Kad su svi izasli iz razreda, pocela sam pregledavati njihove napitke…
Nije me zacudio sto je Hermionin najbolji….
Vise od pola razreda je napravilo sve kako treba…
Ocjenila sam ih i spremila papir s ocjenama u ormaric…
Mislim da ce mi ovo biti odlicna godina!!!!
Bar je tako pocelo…

P.S. Poruka od Maye:ne zaboravite procitati post ispod!

- 23:32 - Brzocitatno pero (10) - Prepiši - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je..
Harry Potter klub i u njemu cemo razmjenjivati iskustva i novosti o potteru. Svi članovi dobijaju lozinku i username i mogu pisati postove!
Teme postova se ograničavaju na:
- vjesti o HP filmovima ili knjigama
- zanimljivosti o Hogwartsu i magiji
- odluke važne za cijeli klub
Također je zabranjeno:
- pisati o svojem blogu (reklamirati svoj fanfiction)
- pisati o temama koje nisu u vezi s gore navedenima

Popis učenika Hogwartsa (za korištenje pri pisanju postova)

Ovaj dizajn su napravile:
Mary Matthews
i
Jennifer Pleasant













Raspored
Ponedjeljak: FF aritmancije, piše prof. Sophie Davies
Utorak: FF astronomije, piše prof. Zara Ravenclaw
Srijeda: FF bezjačkih studija, piše prof. Mary Matthews
Četvrtak: FF čarobnih napitaka, piše prof. Maya Courage
Petak: FF čarolija, piše prof. Chelsea Shinoda
Subota: FF obrane od mračnih sila, piše prof. Luna Snape

Ponedjeljak: FF osnova borbene taktike, piše prof. Lara Shinoda
Utorak: FF povijesti magije, piše prof. Miranda Smith
Srijeda: FF preobrazbe, piše prof. Jennifer Pleasant
Četvrtak: FF skrbi za magična stvorenja, piše prof. Keera Smith
Petak: FF starih runa, piše prof. Jan Karl VonCroy
Subota: FF travarstva, piše prof. Kiara Hamill


Za dizajn su zadužene:
Jennifer Pleasant
Mary Matthews
Kiara Hamill
Maya Courage
Image Hosted by ImageShack.us