četvrtak, 04.09.2008.

Čudan odnos...

Selimo se.
Selimo se kod Polovičine mame. Selimo se za nekih 3 tjedna. Ovo nam je 6. put kako se nekud selimo.
Dosta mi je.

Prošle godine kad nas je Polovičin tata pozvao da dođemo k njima znala sam da neće funkcionirati jer oni nemaju nikaka odnos, nemaju odnos oca i sina ...žalosno ali istinito. Imaju neki čudan odnos...ne znam to objasniti.

Zašto se selimo? Zašto nakodn godinu dana? Pa jednostavno...mi smo ostali krivi kaj njihov sin (polovičin brat) hoda s djevojkom koju oni ne žele prihvatiti,
To traje negdje od veljače...i oni to ne mogu prihvatiti...stalno je blate i ogovaraju. Osobno, tu curu nisam znala i nisam imala ništa protiv nje. Jednog dana nako naše svadbe (na kojoj ona nije smjela biti zbog njih, jer su zaprijetili da će oni otići i napraviti skandal a to mi nije trebalo taj dan) vidjela nas je Kraljica s njom na kavi i prišla nam je....i u centru grada derala se na nju kao na neku balavicu. To veće su pozvali Polovicu na razgovor, ne i mene jer ja ipak nisam član te obitelji...ja sam samo pridošlica koja se ionako za par godina bude rastala od njihovog nazovimo sina, jer dok se o takvim stvarima radi onda im je Polovica sin a inače je samo jedna osoba koja im smeta u životu. Uglavnom, vikali su na njega kako je mogao izdati obitelj (pih obitelj) i kako njemu žele da mu budu djeca takva i bla bla bla. U biti, kako to da ih nije poslušao i svom bratu okrenu leđa. Da budem jasnija...Polovica i njegov brat su jako bliski i on nije želio zbog neke cure koju nit ne pozna prekinuti sve veze s bratom...mislim, to bi bilo suludo.
Nakon toga, a to je bilo početko 6.mj sa mnom se uopće nisu razgovarali...posebno Kraljica...kaj mi i paše :))
Mi smo si počeli raditi stan kod Polovičine mame i rekli im da se selimo.

Baš sam malo listala po svom blogu i vidim kako sam u zadnjih godinu dana pisala samo o njima...nisam ni bila svijesna kak me sve to jako opterečuje.
......................................
Ljeto mi je prošlo radno ali i odmorila sam se...jer sam radila samo do 13h i poslije uživala.

Još uvijek gledam k drame s kojim sam oduševljena.

Svi me pitaju dal sam trudna...jer kad se udaš ....i ako te nešto boli i nije ti dobro automatski si trudna!! Nisam to znala :)))

Polovica je rekao da ništ od trudnoće dok se ne preselimo jer u ovoj kući ne želi ništ napravit :))))

Idem sad nekaj radit...počela je škola pa imam više posla....kaj je dobro :))

Nadam se da će drugi post biti veseliji i da ću ovu temu ostaviti iza sebe.

wave

Objavljeno u 09:19 • Komentari (4) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online