utorak, 18.09.2007.

Da li je škrtost u venama ili se uči godinama?

Nikad neću imat viška novca, znate li zašto? Reci ću vam.
Zato što :


- dok idem u pekaru pitam osobu pored mene (znači ako idemo nekud zajedno,ili se vozimo zajedno npr.) kaj želi da joj kupim a ne donesem joj samovoljno dva slanca i 5 puta ponovim da je jedan za mene.

- dok zovem na kavu ne kažem : "Idemo na kavu, pa makar ja platila"?

- dok nas je više negdje ne donesem samo jedan mali soki i sama pijuckam.

- ne čekam na blagajni i zadnju lipu da mi vrati, uvijek ostavim, jer i ja sam trgovac.

- uvijek me je sram samo sebi nešto kupiti (dok sam s nekim) pa kupim i toj osobi čips ili sok ili nešto.

----------------

Jeste primjetili da ljudi koji imaju novce...bilo to liječnici, odvjetinici, javni bilježnici ili samo osobe koje su imućnije a ni sami ne znaju od kud im sve lova kapka...kako su škrti? Jeste li primjetili kako gledaju na svaku kunu?

Od moje polovice odvjetnik se pokazao kao nevjerojatna sirovina (pri tom ne mislim kroz posao već kroz ponašanje, kulturno ponašanje). Platio mu je 2000,00 kn za ročište i ovaj ga je vozio u drugi grad na sud. Cijelim putem (2h vožnje) odvjetnik je toliko psovao da je i mojoj Polovici dopizdilo, kaže da u životu nije upoznao osobu kaja toliko psuje.
Da se razumijemo, i moja Polovica psuje i to meni ide strašno na živce...jeb*te ovo, jeb*te ono...itd.
Kad su krenuli prema jednom bircu da sjednu na kavu ovaj se je počeo hvatat za međunožje i uz psovke vikat kak mu se piša i gdje je taj birc više. Polovica je propadao u zemlju...kaže da je molio boga da ne sretne nekog poznatog.
Kupio mu je slanac i cijelim putem kukao kak je skup a potom priča kak ima 7 stanova i kupit će još.... i sad bude sinovima dao svakom (ima dva) 50 000,00kn da kupe dionice.


---------------
Moj gazda koji ima ovaj prostor u kojem ja obitavam je isto priča za sebe. Jednom sam ostala 1,00kn dužna...to mi je iduči put napomenuo.
Kupio je neko platno za nekih 50kn i hvali mi se kak je dobro prošao i iduću minutu meni ponudi 1m za 25,00kn...da nije smiješno bilo bi tragično.
Zajebo me u 6mj za plin..i to nećete vjerovati za 35,00kn!!! 35,00kn!! Koji ce mu k... 35,00kn ...on koji je vikendicu na moru prodao za masne pare i sad bi trebao platit 100 000,00kn poreza pa je sve prepisao na kćer da on ne plati ništa jer kao nema nikakva primanja i nema ništa na sebi.
Donesem mu svaki mjesec 4000,00kn za prostor i on mi se uvijek jada kak jadan eto ima samo 400,00kn u džepu...a mora platit porez 600,00kn i vodu (koju btw ja plaćam)!
Sestrom se tuži jer mu ne da komad zemlje koju bi prepisao na kćer. Ima ovaj prostor i još jedan i dva stana za iznajmljivanje te kuću izvan grada.
Morala sam sama platit povećanje struje jer on to neće...ali je uredno išao sa mnom na elektru da pita da li će on moći vratiti struju na manju kubikažu kad ja odem...da ne plaća više...onda su mu oni tam objašnjavali da on ne bude plaćao ništa više osim ako ne bude više trošio. Svejedno je on rekao a će doći to isključit jer im ne vjeruje.
Kad smo jednom išli u grad potpisat kod javnog bilježnika ugovore pitao me je zašto ja ne vozim. Naivno sam rekla da imam vozačku ali da nisam vozila godinama. Veli on meni: pa mogla bi nas ti svojim autom odbacit do grada. Nato ja njemu, da mi je vozačka istekla, zbog očiju.
Išli smo pješice da on ne troši benzin bezveze ali je gunđao da zakaj ja ne vozim!!

Bljuje mi se na takve ljude.

Kad mi je dolazio svaki dan več. list donijeli su mi jedan kaslić jer nisam imala...ovaj mi je to uzeo jer je mislio da je njegovo...da su njemu poklonili!!! Morala sam mu 15min objašnjavat da su meni to dali da mi novine ne pokisnu. Nakraju mi je reka da mi vrača ali da mu dam dok više ne budem primala novine!!! Jednostavno nisam mogla pola dana doći k sebi!!
--------------------

Objavljeno u 13:42 • Komentari (15) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online