petak, 15.06.2007.

Ništa nije tako sivo kad imaš s nekim popiti pivo :)



Još uvijek nismo rezervirali restoran za vjenčanje jer nikako da dobijemo šefa sale, već 7 dana!!! Kako to? Pa lako, dogovarali smo se sve s voditeljem restorana da bi se nakraju ispostavilo (danas) da on nema poima o ničem i da je famozna knjiga za rezervaciju datuma kod šefa sale!! O maj gad!!

Kaj je najgore od svega do tog voditelja smo kao došli preko "veze" (jer on navodo sve organizira i puno je sposobniji od šefa sale), preko čovijeka koji organizira vjenčanja i koji poznaje roditelje od moje Polovice i koji je rekao da samo s tim voditeljem razgovaramo i da kažemo da nas je on poslao te da će sve bit super. Nikad više preko veze a posebno preko veze od Polovičinih roditelja.

I još moramo rezervirat svirače i nazvat svečenika da s njim vidimo za datum, iskreno mislim da bum to sve obavljala do nove godine kak se meni čini. Svi se tele.

Datum bude, iskreno se nadamo 24.05.2008 ili 31.05.2008 za sad znamo da ti datumi nisu rezervirani....još...Nebi se čudila da idući tjedan kažu da su zauzeti bang

...............................

Naš stan je pa na 70% yes realizacije ... Kupaona bi mogla biti gotova ovaj vikend a kuhinja ....hmmm....tko zna :))
Sve stvari su mi još na poslu u skladištu i, iskreno, ne znam kud ću s njima ni dok složimo kuhinju i kupaonu jer nemam dosta polica i ormara.
Bum otišla u šoping po police thumbup

...................................

Sa budučom svek. br. 2 slažem se ok...u biti naš je odnos jednostavan...ona priča a ja klimam i tu i tamo nekaj velim. Ne smijem imati baš svoje mišljenje jer to ne valja, to sam primjetila. Ma samo da se preselimo skroz na skroz i nebum je ni vidla. rofl
I još sam nekaj primjetila, ne smijem kritizirat Polovicu pred njima...onda me napadnu kao vrane! Iako sam ja u pravu! Mislim debilizma...
Moja mama mene pred svima kritizira ako sam nekaj lošeg napravila ...nikad u životu me nije branila ako nije bila sigurna da sam u pravu. Uvijek je bila objektivna i onda me ova situacija malo iznenadila, ali ok...snalazim se ja...plivam ja wink
..................................

Kad imam vremena malo na poslu, onda gledam Ovu seriju :)....super je...nasmijem se do suza. To me baš opušta. Psihoterapija..i to besplatna :))
Inače si ja skidam sve serije koje mislim da su dobre, za ovu nisam pogrješila.




.........................

Svima lijepi i vruči pozdravi roflwaveparty


Objavljeno u 15:48 • Komentari (16) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online