četvrtak, 03.05.2007.

VEŠMAŠINA JE ZAKON :)

Sanjica evo novi post :)) Napokon da napišem par gramatički loših rečenica...uljenila sam se u zadnje dane :)


Prošao je i produženi vikend, meni nije bio produženi jer sam i u subotu i ponedjeljak radila ali nije bitno yes

U nedjelju moja Polovica i ja bili smo kod mojih na ručku...Polovičici mojoj je bio voćni dan ali ipak je jeo nešto fino jer je mama za njega slagala puno mesa i svega pa je ipak jeo kak se spada kiss

Poslije ručka moja Polovica te moja sestra i njezin dragi pa na kraju i ja uputili smo se u jedan restoran koji su nam preporučili naši roditelji da odemo pitat za ponudu.
Uglavnom, taj restoran je sve samo ne restoran...prije neka kaobojska verzija restorana...koma

Ušli mi unutra i sjeli...čekali 15min i nitko nam nije prišao...moja Polovica se digao i otišao potražit nekog ali se vratio zbunjeniji nego kaj je otišao, veli on...nema nikog...Kak nema nikog? pa sam se i ja digla i otišla prošvrljat, i stvarno oko šanka i u drugoj sali (za svatove) nije bilo apsolutno nikog samo neka 4 pijanca. Odjednom je iz jedne prostrije izašla žena (predpostavili smo kuharica) i sjela za jedan stol sa nekim ljudima i pričala...par puta smo joj mahnuli al ona ni da bi..
Tad sam popizdila otišla u tu neku prostoriju i rekla nekim ljudima koji su tamo bili da smo mi došli dogovorit salu za svatove ali da su nas tako divno ugostili da ćemo slavit naš dan negdje drugdje!!!

Digli smo se i otišli...katastrofa!!

A moja teta i od moje mame suseda su tak nahvalile taj restoran...joooj kak je lijepo tam...divno, krasno...bla, bla, bla...

Ok, možda je i bilo prije nekih 15 godina...ali NE SAD!!

Zatim smo otišli u jedan restoran u gradu (ovaj gore je bio u jednom selu, kao neki seoski turizam...imaju i konje, ma da ih ja nisam vidjela nigdje).
Tamo nam se svidjelo odmah...lijepo je uređeno i konobarica je bila jako ljubazna. Ne znam zašto ali meni je jako bitno (možda zatko kaj sam i sama trgovac) kako te netko posluži...bilo to u kafiću ili u trgovini. Dali su nam ponudu...
- 140kn po osobi
- pivo i mineralna na njihov račun a vino i sokovi na naš
- janjetina i svinjetina naši a ostalo njihovo

Mama i tata su rekli da je ponuda ok, ali da još vidimo par restorana. Budemo, valjda za vikend.
Ako netko zna dobar i povoljan restoran u blizini Koprivnice ili Virovitice nek se javi :))

..........................................................

U utorak smo bili Polovica i ja kod njegove mame na ručku (nama je super, ili smo za vikend kod mojih ili kod njegove mami ili kod njegovog tate).
Njegova mama živi sa svojom mamom tj. Polovičinom bakom...draga ženica yes,bili smo kod njih jeli i kartali belu...dobro ja nisam kartala jer ne znam belu kartat, gledala sam tv :))...no nije mi teško palo.
Navečer je u centru nastupao Tony C. pa smo ga išli malo posluhnut i tako...prošao dan...
Kupili smo si i one gumene bombone svakakve...znam, ima ih i u trgovini ali ovako je nekak slađe :))

...........................................................

Skinuli smo seriju Ugly Betty i moja Polovica se oduševio i sad bi je stalno gledao...kaže da mu je baš opuštajuća i zanimljiva. Tako sad za vikende gledamo Ugly Betty, tako i onako na tv nema ništ zanimljivog.



...............................................................

Da li vi perete traper hlače na ruke?? Ja neeee....
Kod Polovičinog tate nam rade stan, kao što sam već pisala i ugrađuju tuš...no, uglavnom...žena od tate je rekla da bude pipa u tušu dobra i dostupna jer će mi trebat kad bum na ruke traperice prala!!??
Mislim, ja sve traperice perem već godinama u vešmašini...pa nisam luda da od Polovice perem hlače na ruke...on ima 2 metra i 115kg!! Znate li vi kolike su to hlače!!?
NE, NIKAKO!!

...............................................................

Sanjala sam nočas da su došli gazda i gazdarica i da su vikali kak sam im dala krive podatke o sebi. Da se ja ne zovem tako, nego nekak na M...nešto..nisam si zapamtila. Grozno, a ja sam bila obučena u najlonke i gornji dio pidžame...smiješno heheheh....

..............................................................

26. ovog mjeseca idemo na svatove, 50. rođendan i krizmu! Kak bumo sve to istovremeno iskombinirali ne znam rofl

..............................................................

mah

Objavljeno u 15:35 • Komentari (19) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online