ponedjeljak, 05.02.2007.

I JA SAM NA DIJETI :)

Imam 60kg na svoju malecku visinu od 164cm.
Sad je dosta!
Moram skinut 4kg.
Ma možda bolje 3kg naughty da se baš ne osušim naughty
Ajmeeee....

Ne znam kako ću izdržat ali moram...moram biti jaka.
Samo moram izbaciti večeru i vježbati ujutrno i navečer i sve bu ok...samo se moram držati rasporeda.
Sve je to u psihi...

.............................................

U subotu smo bili na rođendanu od mog bratića i ja sam bila (kao i uvijek) zadužena za kameru...zato me nikad ni nema na ni jednom cd-u, nije da mi je to bitno...al ono....
Kod moje tete se samo snima dok su neki rodjendani...zato uvijek na svim snimljenim cd-ima samo iste face i isti poredak...
Sjedimo za velikim stolom....jedemo meso (a ja snimam kak jedemo bang) zatim jedemo kolače (a ja opet snimam)...e onda opet snimam kak se nekaj pričamo većinom su to iste priče jer su s nama baka, deda i još jedna starija teta. Uglavnom većinom pričaju kak je netko umro i bla bla bla...
Deda se napije i počne plakat kak mu je sin bolestan (tata je invalid) i tako...sve u svemu ....sve 5 thumbup

**************************

Par stvar koje mi dižu živac :(malo se produžilo...od par stvari ispalo ovo:)
1. škrti ljudi

2. kad na tv-u nema ništ a ja ne mogu spavat (desilo se to u petak)

3. prijateljice koje samo ja uvijek nazovem one se nikad ne sjete...ili ako pošalju poruku vele "daj me nazovi"...ma jebe mi se nemam ni ja kuna!

4. kad moja polovica hrče...(spavam sa čepićima protiv buke)

5. kad moram platit stanarinu

6. kad imam minus na računu ......(trenutnoheadbang)

7. kad imam pms (trenutno)

8. moja polovica jako rijetko čisti auto (ali to je priča za sebe grrrrr)

9. kad odem u liidll i kupim voće a podvale mi trulo!!!!!!!! NIKAD VIŠE!!

10. to kaj sam cijeli dan na poslu i nemam vremena za sebe ni da prdnem pošteno ko čovjek!

11. odem u kino tražim kokice i jedan VELIKI sok i on mi trubi kak uz kokice ide gratis mali sok!! A ja njemu da neću mali sok da ću rađe platit veliki sok ili nek mi da jedan mali sok i jedan VELIKI sok...da sam ja prokleto žedna u kinu dok trpam u sebe kokice!! Ali ne mutavac ne shvača! Gospodična ali mali sok vam je gratis...oćete i taj sok i još jedne kokice i još jedan mali sok!??:headba

12. ljude kojima pomogneš jednom i onda te iskorištavaju ko zadnju piip....

13. lažljivce!! (pa samo sam te pitala dal si gledao taj film...nemoraš srat i lagat da jesi ako nisi...i onda mi nakon dva tjedna doći i reči : E, jesi gledala taj i taj film? Ja sam jučer, kak je jeben!............?!............

14. ukratko mrzim SVE dok imam PMS rofl
opis slike
************************

wave

Objavljeno u 14:59 • Komentari (11) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pa da i ja napokon mogu komentirati drage mi blogere. Tko zna mozda nekad nesto i pametno napisem.
_________

To sam davno napisala, još prije godinu i nešto, od tada pišem redovito blog...imam čak i one koji me komentiraju :))))

Jedan dio blogova koje čitam :




Moja sestra

Jelena Vukosav

Hybrid

nihonjindejan

Jani28

Koreja blog

Nebulozenjezine :)

Djus

Nevenera

Mala Sanja


Karakter club




Mjesečeve mjene


hmm :))

Imam 28 godina, zivim i radim u jednom manjem gradu.
Udana za svoju dugogodišnju ljubav.
Gramaticki sam losa, č i ć koristim totalno nepravilno...:)))
Tko prizna pol mu se prasta. :))

Moj ICQ 151750725

"e pošta" :
klodica@net.hr


msn :
klodica@live.com


Free Counter



Gužvarini recepti!




Imaj jedan Pjesnik koji istinu zbori
Ima jedna pjesma.
Lijepa, iskrena, istinita...

- Ne Traži U Meni Anđela -

ne traži u meni luké
brod sam bez sidra i lanca
ne pružaj k meni ruke
pogledaj me i vidićeš stranca

ne traži u meni andjela
ja svoje grijehe dobro znam
ono šta si u meni vidjela
samo je maska, laž i sram

ne traži u meni suputnika
ostaćeš sama na raskrižju
ja sam poput divljeg ratnika
osvojim samo radi užitka

ne traži od mene vjernost
plakaćeš već prve noći
i tražićeš u sebi krivca
a krivac će bježati samoći

ne traži u meni andjela
jer su tvoje suze moja djela
i sve za čim tvoja duša pati
crno srce ne želi da shvati

ne traži od mene povratak
jer šta nam znači još jedna noć
u kojoj ćeš bolno shvatiti
da ja i ti nećemo opstati

ne traži u meni andjela
ja sam prolaznik bez hrama
zaslužuješ ti puno bolje
od čovjeka bez imalo srama



eXTReMe Tracker




online