Klik - Po Europama

nedjelja, 17.09.2017.

Radkersburški intermezzo

Prije sutrašnjeg posljednjeg posta o Bad Radkersburgu ponukan sam predočiti još nekoliko ne previše povezanih scena s njegovih ulica:



Iako mi je ovo isprva djelovalo kao divno sačuvana destilerija domaćih žestica, bit će prije da je to kotao za vrenje neke bivše domaće pivovare koji, uz ostale poljoprivredne artefakte, čeka izlaganje u lokalnom muzeju.

Vani sam često nailazio na kip ovog jadnog, strelicama probodenog sveca, bit će Sv. Sebastijana, koji se usprkos tome svagdje odlično "drži".


Između nekoliko reljefa sa svake strane podnožja tipičnog Marijinog kipa na glavnom trgu upala mi je u oči vrlo česta slika današnjice, "simpatičan ženski lik u ležernom razgovoru mobitelom"...


Jedan lijep, parkovni trg imenovan je Trgom žena... ili možda Ženskim trgom... tko će ga znati.


Zanimljiva mi je bila logička varijacija oznake za parkirno mjesto za invalide. Kod nas, koliko slutim, ta oznaka je afirmativna, tj. "ovo je parkiranje za invalide" (pa se nađu neki naši mudraci koji se na to parkiraju jer ionako ima okolo mjesta). Ovdje pak ista stvar počinje zabranom (parkiiranja)... osim za invalide. U suštini isto, a u praksi, čini mi se preciznije.

Ovaj sunčani sat ima izvjesnu zanatsku razigranost... no tokom njegovog višekratnog snimanja (iz zaustavljenog auta) shvatio sam da se nalazi(m) ispred vojarne. "Vozilo stranih registracija snima objekt Austrijske vojske"...! U malo paranoičnijim sredinama već bih poodavno završio u bajbuku.


I za kraj... kako je Radkersburg zapravo utvrda na Muri, evo i te mirne zelene ljepotice nešto uzvodnije od onoga što poznamo kod, primjerice, našeg Sv. Martina na Muri.

... [Bad Radkersburg - lipanj 2017.]

© • 17.09.2017. u 19:01 • Komentari (5) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com