Klik - Po Europama

utorak, 22.08.2017.

Biser od zlata










Kirche am Steinhof [Beč - lipanj 2017.]

Kad sam bio "ono... opsjednut" traženjem zvjezdarnicâ po Beču (što sam opisao u jednom od prethodnih postova), sasvim nenadano mi se s livade Rotter Berga u predgrađu Beča ukazao mutan pogled na neku daleku kupolu kojoj u taj mah nisam mogao odrediti poziciju.
U miru hotelske sobe i uz pomoć interneta triangulacijom sam došao do otkrića što je to. Mnogima je to možda "u malome prstu", pretežno iz literature, a manje "u živo", ali meni je to postao žarki cilj sljedećeg dana.

Prekrasan primjerak arhitekture secesije u Beču, crkva Sv. Leopolda autora Otta Wagnera u sklopu (bivše?) Psihijatrijske bolnice Am Steinhof može se doživjeti jedino uživo. Neću trošiti riječi... to se jednostavno treba vidjeti vlastitim očima.

Napisat ću još jedan post o tom cijelom (ex-?) bolničkom kompleksu i toj nekoj čudnoj atmosferi koju sam osjetio nad tim prostorom... Velebnost i opustjelost!
Nisam (skoro) uspio naći "živog čovjeka" koji bi ondje dijelio sa mnom ushit... i bio moj uobičajeni "živi faktor" na fotkama. Kao da su svi ishlapjeli...

© • 22.08.2017. u 19:01 • Komentari (3) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com