Nama (nekima) koji "po rođenju" nemamo gradsku podzemnu željeznicu u svakodnevnom životu, ulazak u podzemni sustav prometa velegradova tipa: "metro", "underground", "subway", "tunnelbana", ... može predstavljati određeno uzbuđenje, uz katkada pravi test snalaženja i "interpretacije" vizualnih komunikacija kao i za brušenje vlastite opće orijentacije.
Prag se ne može pohvaliti nekim vizualno nadahnjujućim stanicama, prolazima i "eskalatorima" podzemne željeznice poput, recimo, Stockholma u kojem je skoro svaka stanica (ne)malo umjetničko djelo, ali se pokazao kao učinkovit, frekventan i brz "podzemni prijevoz" od točke "A" do točke "B".
U nedostatku "krajobraza" s one strane prozora, čovjek se, ako je takav tip, može zadovoljiti užitnim promatranjem raznolikog socijalnog ponašanja i "nacionalnih" običaja (su)putnika. Ostali se prepuštaju svojim knjigama, iPhone-ima, meditacijama ili spavanju.
© •
28.05.2017. u 19:01 •
Komentari (6)
•
#