Klik - Po Europama

utorak, 17.11.2015.

Malo odrezane...






... [Beč - lipanj 2015.]

'Nitko nije savršen', a kamoli 'fotka'. Da (mi) je i svaka stota koju sam snimio dobra... bilo bi odlično.
Neke ovako 'odrezane' bi teško prošle iole ozbiljniji 'glas javnosti', ali mi je ovoga puta njihova 'poruka' važnija od perfekcije koju je, u uvjetima nenamještenosti uzavrelog muvinga u zoni podzemne željeznice, stvarno 'Kunst' postići.

Za razliku od 'našeg' mentaliteta, Bečlij(k)e su rijetko kada mrzovoljni/e i odbojni/e kad shvate da će se nekome naći u slučajnom (ili onako... 'blago namjernom') kadru. Dapače. Pravi užitak je osjetiti da u najmanju ruku 'shvaćaju namjeru'.

Teško mi je reći je li držanje nogu s obućom na stolcima znak 'neciviliziranosti' (ta pola Amerikanaca, barem po filmovima vidim, i u krevete i na kaučeve liježe s cipelama na nogama!), ali to po meni 'nije u redu' prema onima koji kasnije na to sjedaju. Ovakve 'scene' u Beču ne vidjeh često.

© • 17.11.2015. u 10:01 • Komentari (4) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com