Klik - Po Europama

petak, 24.07.2015.

Scenografija braće Grimm






Hauptstraße [Mödling - lipanj 2015.]

Iako braća Grimm nemaju neke poveznice s Mödlingom, ja sam si nekoliko njegovih kuća 'glat' predočio kao mizanscenu nekih njihovih bajki. Zapravo, Mödling me na prvi pogled podsjetio na Samobor i, iako je upola manje 'naseljen', njegov strogi centar je bogatiji 'višestoljetnim kućama', sada restauriranim, i po tome (mi) je urbanistički 'klasičniji' od Samobora.

Kao i većina mjesta koja okružuju Beč, i Mödling je imao gadnu nesreću s 'otomanskim' osvajačima Beča - čak dva puta - pa sam, možda neutemeljeno, malen bočni prozorčić dosta često viđen na istaknutim uglovima starih zgrada tog gradića proglasio 'puškarnicom' ili barem 'kibicfensterom'. Sljedeći puta svrnut ću možda tamo do Muzeja grada samo po odgovor na to 'pitanje'.

© • 24.07.2015. u 08:01 • Komentari (3) #



<< Arhiva >>


gp.zagrebancije@gmail.com