KL@R@ - hm...

15.09.2005., četvrtak


„Svaki kraj je novi početak“
Tj. svaki kraj je početak nečeg novog.
Koliko puta ste sami sebi obećali od sutra sam na dijeti ili od sutra ne pušim i sl. Puno puta, vjerujte mi niste jedini i ja uvijek činim to ponovo i ponovo.
Ali uvijek postoji taj ali, ja sebi dajem novu šansu, idem ispočetka. Ne, ne idem na dijetu, nego mijenjam svoje prehrambene navike. Puno puta sam si mislila da bi mogla postat i vegetarijanac, ali opet to bi bio samo moj neki hir. A nije ni baš zdravo zbog toga jer bi mi manjkale aminokiseline iz mesa. Dobro, jaja sadrže sve aminokiseline, ali nisam neki strastveni obožavatelj jaja da bi ih toliko jela da bi nadoknadila nedostatak aminokiselina.
No sad sam se udaljila od svoje teme. Znam da možda već sutra ujutro odustanem, ali vrijedi pokušati. Svaku večer si odlučim od sutra je moj novi početak, ali nikad ništa od toga. Svako jutro kad se probudim navalim na kekse i slične gluposti. Možda će mi ovako biti lakše kad ću i pisat o tome.
A vježbe? Pa, tu i tamo vježbam, ali ne baš redovito, a sad ću pokušat redovitije. Kod vježba najviše volim vježbe sa utezima, to me nekako istovremeno i zabavlja. Čista uživancija. Volim i vožnje biciklom i trčanje. Ali već duže vrijeme nisam trčala tak da sad idem svoju uobičajenu rutu ne bi izdržala, a ako bi kojim slučajem i uspjela sigurno bi vukla jezik za sobom od iznemoglosti.
Danas počinjem!
Najvažnije mi je jutro da prođe, a da ja se ne prejedem u slatkom, ako to prođe dalje je sve ok, jer ujutro uvije sve za*ebem.

- 09:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>