nedjelja, 11.01.2009.

Zabrana rada nedjeljom, zabrana pušenja na javnim mjestima, zabrana…

Sve nam bolje ide…kao da se lagano vraćamo u djetinjstvo da vidimo kako je našoj djeci kojima povremeno „doleti“ zabrana izlazaka, igrica ili mobitela kad nisu bili onakvi kakvi smo mi htjeli da oni budu.
Glupa (čitaj:debilna) mi je ta zabrana rada nedjeljom isto kao i zabrana pušenja na javnim mjestima.
Da pojasnim svoj stav
Nije da sam ovisna o šopingu nedjeljom, ali tako su nas navikavali u proteklih nekoliko desetljeća. Dok sam bila u radnom odnosu i sa dvoje male djece, itekako mi je to dobro došlo da mogu nedjeljom u spizu. A sad mi je svejedno. Mogu i ne moram.
Ali glupo je vidjeti sve te velike šoping centre potpuno prazne i napuštene, a naši ljudi željni trošenja u svako doba.
shoping centar
Pogotovo kad su sniženja. Ma kome koristi što neće radit nedjeljom, kad će sad pusti ljudi dobiti otkaze.?!? Moći će se odmarat i ponedjeljkom i nedjeljom. Mogu ići u crkvu svaki dan. I molit Boga da se vrati rad nedjeljom, ne bi li ih poslodavac vratio u milost. A naposljetku, šta je sa svima ostalima koji rade nedjeljom? Bi li se složili da i medicinsko osoblje ne radi nedjeljom, da ne rade televizije, radija, pa zašto bi i benzinske pumpe morale raditi nedjeljom? Može se i u subotu ulit gorivo. Ili tete na placu…..pa tko će njima zabranit? Švercerima na buvljacima? Ajmo svi ne radit nedjeljom, pa ćemo se družit, ići u crkvu a posli mise na rivu gdje neće radit kafići (ima špina za vodu) i sve ostalo, a pošto neće bit ni tv ni radija družit ćemo se međusobno. Tome crkva i teži…
Mislim da je naša vlada trebala odraditi prethodno doneseni zakon da se nedjelje plate po propisu i da ti radnici imaju neki drugi slobodan dan. I omogućiti radnicima da prijave nepoštivanje takvog zakona i tada stati na njihovu stranu i kaziti poslodavce koji to ne poštuju.
Samo, najlakše je zabraniti, pa se vi rajo hebite….
A što se tiče zabrane pušenja na javnim mjestima i to mi je glupo. To je teška diskriminacija. Šta ne zabrane prodaju duvana?

old-smoker
Bila sam pušač i prije par godina sam uspješno prestala s tim ružnim porokom. I kad sjednem negdje i kafić poludim kad oko mene sve zadime. Ali, kad malo bolje pogledam, u kafićima pretežno i jesu pušači. Skoro za svakim stolom. Pa di će svi oni kad se zabrani pušenje u kafićima u tko će u kafićima sjedit?
Bojim se da će se i njima promet debelo uzburkati i da će doći do viška radne snage.
U svakom slučaju ne bih to baš tako striktno odrezala. Neki prostori moraju biti za pušače, pa tko voli nek izvoli. A neki neka budu za nepušače da mogu i ljudi ka mi sidit i zimi u kafić kad nam se oće. A u restoranima bih pušenje definitivno zabranila. Ma zapravo, treba lipo razmislit, i sigurno nešto treba poduzeti po jednom i drugom pitanju, ali zabrana i gotovo s tim se nikako ne slažem………


(20:56) komentari(14) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.