petak, 13.01.2006.

godišnjicaaaaa....

Prošle godine sam opako mrzila januar, kao što SVI već znamo... i nekako mi je bilo super što trinaesti nije bio petak :) dan sam si uzela kao svojevrsan rođendan... kad već trošim živote tako olako, onda bar da si rođendane skupljam :) Ne namjerno, ali eto, slučaj je htio da si danas opet krv kontroliram... Prije godinu dana su mi leukociti bilo 0.04, danas su 9 :) ništa bitno?! ooo itekako bitno... Bilo je zabavno prošle godine :) teško, neopisivo teško, ali isto tako zabavno. Valjda sam zato danas ovako dobre volje. Jedan od onih Sve Mogu perioda... mmmm u tom Sve Mogu bilo bi lijepo kad bi odradila Projektiranje, Elemente zgrada, Nacrtnu geometriju, Matematiku, Povijest arhitekture... Al polako, tek sam dobre volje, ne mogu sad i vrijedna biti hehehe!

Želim vam svima ovako sretan petak trinaesti :)
- 20:06 - Komentari (18) - Isprintaj - #