petak, 30.12.2005.

Veeerujem, neeee verujem :)

Presmiješno mi je... :)))
Al ajd da počem s koncertom prvo... Bajagin. u Splitu. Science fiction hehe :) al bez kemijskih sredstava ovaj put... divno :)
Nemam pojma koje su pjesme bile... One najudarnije definitivno.. Strah od vozova.. ma nikakvih "iznenadjena" nije bilo... Par ovih s novog albuma, srećom, onih boljih par.. Neke bi bilo dobro zaboraviti na tom albumu :) Nego, bijah ja tamo sa drugaricom Vedranom, i bilo nam je super.. štoviše, iznad očekivanja... Bili su i neki članovi uže familije, al su me iznervirali prije nego smo iz kuće izašli...njih ću uredno preskočiti, kao što sam ih uredno i ostavila na tribinama i približila se ogradi... prvi red? ma ne, nismo tolko zagrizli... ne, ne, nismo, samo sve pjesme znam, pa čak i onaj Žikin uvod u Život je nekad žut, a nekad siv... Neke pjesme su naravno, vezane za neke...stvari...periode...da ne kažem ljude. Ali one koje su nekad bile "udarne", nisu me takle...ni malo... to mi je dovoljan dokaz da su neke prošle stvari prerasle u završene stvari... neki stari razlozi me ne sprečavaju da se sredim. Definitivno...
I sad... imam tu bolesnu naviku da zivkam ljude na neke pjesme... Lutko, Zmaj je bio, naravno, samo za tebe ;)... "Moji drugovi" e tu sam imala zelju nazvati gomilu ljudi... Opet, desila se greška... Neću ju ponoviti naravno... al Neko Sad Sasvim Nebitan (zapravo vec izvjesno vrijeme nebitan, skoro da se u godinama mjeri), je dokazao da me smatrao za idiota, oduvijek, valjda i prije nego me je upoznao... (dobro namjerni savjet, ako nešto mislite, ili vam nešto smeta, SAMI recite, ne "šaljite" glasnike...) Znači, ja sam idiot, dobro... a Netko Drag I Bitan je isto čuo pjesmu... i neopisivo mi je drago zbog tog, jer je uistinu jedan od rasutih bisera...
Anamarija, srećo, za tebe sam pjevala i Otkada tebe volim, samo više nije bilo kuna da ju čuješ.. :)
ja zadovoljna...
TUUUUGAAAA MIIII JEEEE VEEEELIIIKAAAA.. VELIIIKKAAAA KO RUUUSIJAAAA! (misija izvršena ;) )

a i još jedna... ovu godinu definitivno ostavljam daleeeeeko iza sebe... previše grešaka, i previše stvari koje nisu trebale biti.
Pri početku je bilo biti ili ne biti... svom srećom, progurala sam se dalje, hvala Godini samo što sam ju preživila, a sad hoću jednu bolju. jednu puuuuno bolju :) znači, 2005. idi što dalje, i ne osvrći se.... znam da ja neću.
- 00:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #