petak, 08.04.2005.

..bude tako nekih dana..

Vidim da mi se Tukica počela zabrinjavati, a ona redovito čita dnevno izvješće ovdje... ;)
Bejbe dobro sam... tojest onako, osrednje, al ne žalim se previše... :) taman tolko kolko treba ;) provodim dane s telefonskom slušalicom... nemate pojma koliko su ti doktori neuhvatljivi.. nema ga, doći će za pola sata, upravo je otišao, probajte malo kasnije na taj i taj broj... a samo trebam znati kad mi je kontroooolaaaa!!!!! možda bolje da ne znam... uvijek me zanimalo jel kad se praviš da problem ne postoji, on stvarno nestane?! :))) to bi bilo divno... jer što se mene tiče, dani su mi takvi kao da ne postoje :) svaki dosadan, i skoro isti kao i prethodni... al dobro, ima tu par ljudi koji se upliću sa svojim nekim nitima, i spašavaju stvar... a čuvam svaku tu nit... držim se za nju, i sigurna sam da će brzo proći taj talas, al neću da potonem ;)

volem..

edit:

evo, nakon još pola sata telefoniranja.. opet ga nisam dobila :) al sam dobila jednu drugu dragu tetu doktoricu... i rekla mi je da CT mogu napravit bilo gdje, a PET u Austriji... odoše moje financije lepo u ... mater... al dobro sad :))))) naravno, još ne znam KAD sve to treba napraviti, pa ne moram još dizati paniku, jupiiiiiii!!! :)
- 08:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #