utorak, 01.03.2005.

...hepi sam!..

hir kamz aj...
vratih se iz zagreba, dobar dio ljudi koji citaju me vec pitaju kako je to proslo... al evo opet, jos se nista detaljno ne zna, imam te infiltrate na plucima duze vrijeme pa treba vidit sta i kako s tim, a inace je moguce da je sve ok...
inace o protekla dva dana na sjeveru... bilo je divno, vidila sam cetvero ljudi koji uvjerljivo drze vrh top ljestvice najdrazih mi ljudi na planeti, i sve mi se cini da su na ovoj planeti da sretnom me ucine :) daklem, anax2, jeca i Onaj...ma znam ja...;) evo da vam jos jednom kazem koliko vas volim :) ili, sta da govorim, kad ionako vec znate...ljubim vas sve...
i jos nesto... sto mi se mnooogo dopada :)
KAD ĆE KRAJ
Tisuću mogućnosti
Kad pitaš me o budućnosti
A ti bi kratak odgovor
Neki striktan dogovor
Ustaljena navika
Ti željna si polemika
O tome šta bi trebalo
Da dobro bi izgledalo
Ti i ja
Ja i ti
Ja i ti
Do besvjesti
Dopusti da ti objasnim
Dopusti da te poželim
Kad za to dođe pravi čas
Ne nemoj silom ti na nas
Dopusti da ti objasnim
Ne ovo nije neki film
Scenarij nije napisan
I nitko ne zna kad će kraj
Kako ćemo trajati
Ne nemoj se zamarati
Sve dok ide uživaj
Tek kad stane zapitaj
Ti i ja
Ja i ti
Ja i ti
Gdje smo li
- 22:02 - Komentari (14) - Isprintaj - #