petak, 11.02.2005.

...hajde usudi se i pogledaj u poglede...

u velikoj sam dilemi danas... jel bi meni trebalo biti neugodno sto me ljudi gledaju, ili njima zato sto tako ocito lijepe svoje poglede za mene?!... jbt ko da sam ja jedina na svijetu celava!!! mislim, imam ja uvijek neku kapu il sesiric il nesto... al vidi se da sam celava... i nije da se nisam navikla da gledaju... al postane jako neugodno kad shvatis da u kojem god smijeru pogledas..neko te gleda... uglavnom su to zbunjeni pogledi, i oni sazalijevajuci, a ove druge tek ne volem...

osim toga... nakon Uvodnog Jutarnjeg:
"p..ti materina, izlazi vise iz kreveta!!!!"
"jesi ti normalna, sta me budis, ka da ce se nesto desit ako se ne dignen?!?!"
a bilo je 8:12 am...
moja mama je zakljucila da sam ja nocni tip. ides?! 20 godina joj trebalo da skuzi...
al unatoc tome, i ujutro cemo odraditi Uvodni Jutarnji... vidicemo ko ce duze izdrzat...
- 21:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #