subota, 11.12.2004.

....napokon doma..svaka cast zagrebu, al sto je previse... nije da mi je doma nesto osobito lipo, al puuuuno je lipse nego zadnjih 20ak dana... fali mi moja soba :) naime, protjerana sam iz nje uredjenja radi.. i jos se borim sa posljedicama bolnickog lijecenja nalik mucenju :)
Izmasakrirali su mi prepone, i sve se nesto nadam da cu uskoro poceti normalno hodati, jer ovo nije bas najprakticnije ni najestetskije rjesenje :) ajd...sljedeci kateter ide kraj kljucne kosti, i jako se nadam da im nece opet tri pokusaja trebati da ga ubace... idem na koncert :) definitivno... jedva cekam... tipkam upravo na mom novom kompu.. acer notebook, aspire1800.... genijalan :) eto, da se bar imam s cim druziti kad vec ne smijem izlaziti iz kuce.... a dan je divan.... nema veze, bit ce jos takvih..
- 13:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #