utorak, 09.11.2004.

"Put do zvezda je samo etapa kružnog puta do sebe, i ako znaš prečicu nema potrebe da se puno lomataš po bespućima... Ne, bato... Stigao si čim kreneš... Cilj nosiš skriven pod kaputom, istetoviran na grudima kao metu... I eto ti... U tome je tajna... u tome je jedini trik..."

Gde je tome kraj...za kog su... ne, niko jos nista ne kopa.. niti ce... opet sam bila na jednom od učestalih izleta u bolnicu u posljednje dvije godine... ma kako zdrava bila, tamo se beskrajno loše osjećam... a da se ne lazemo, ja se samo tješim da sam zdrava, već neko vrijeme :) cilj nosis pod kaputom, istetoviran na grudima kao metu... moj najveci cilj je jednog dana ozdraviti, pa se vec pripremam za to, ponasajuci se ko da mi nije nista... ponekad me neki sitni problemcici spustaju na zemlju, i vracaju u realnost, srecom, dovoljno sam tvrdoglava da se ne dam. Ovog puta su se nesto opako nameracili, al pokazacu ja njima :) ovaj zivot je jedini koji imamo? A zasto nam toliko treba da to shvatimo... eh... ne pitaj se zasto... tako je bolje... i bog je pristao na to...
Ajmo u malo vedrijem tonu :)) dobila sam dva iz projiciranja :)))) divno nesto! Da mi nije tog dogadjaja danas, vjerovatno me nista ne bi moglo spasiti od demolliranja :)

"Da, zaljubicu se, i to odmah, jos pre podne, pa sam citav dan miran? Kao klinac sam time lepio napuklo srce i dobro je drzalo. Kako se ranije nisam setino sta se ono radi kad te ostavi devojka? ...... Eto. Pala noc, a nisam se zaljubio? Obicno se te stvari porede sa hemijom, ali ovog puta se radilo o cistoj fizici, za promenu? Da bi se nesto moglo napuniti, prethodno se, naime, mora i isprazniti, u tome je sva nauka... dovraga, sve sam rasejaniji? Da bih se mogao zaljubiti, dakle, prethodno se moram odljubiti (u onoj brzini sam to smetnuo sa uma?), ali sad je gotovo, pala karta, povratka vise nema..."
Cista fizika? Hitno mi treba formula...ili je gotovo? Pala karta? A povratak?......
- 22:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #