utorak, 31.08.2004.

gotovo... zadnji radni dan. uzasno se cudno osjecam.. četiri i po mjeseca su mi prebrzo prošla... sad natrag knjigama i svim ostalim priručnim sredstvima...

izdaleka zvonio je neki cimbal star...
- 18:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 29.08.2004.

ostao je samo lik.. mali verni saputnik.. mali svitac srebrni.. da me prati..






Kada srce pali kasnije
Servis ne priznaje, nema garancije
Ali nema ni rok trajanja
Sta je tu je, nema kajanja
- 00:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.08.2004.

al još se ne dam...i još me ima...
- 00:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 24.08.2004.

Uvek je mirisala na Milano...
Prepoznavši njen parfem na stepeništu, zastao sam uplašen da je, možda, upravo otišla.
Ne, nije...
Pakovala je svoje stvari.
Pogledala me preko ramena, i zadrhtala kao košuta, zatečena "in flagranti" sa mojim plavim puloverom prislonjenim na grudi.
Smislio sam hiljadu stvari koje ću joj reći, a i ona je ponešto smislila, koliko je znam...
Da smo rekli išta od toga, to bi potpuno zapetljalo stvar.
Ovako, stvar se odmotala kao klupoko vunice ispušteno iz krila.
Zadivljujuće jednostavno...
-Samo sam htela da imam nešto tvoje...Zauvek...
Zumirao sam kristalnu kap u njenom lepom oku, koja je svetlucala kao titrava rosa na malenom zvončiću đurđevka.
Sretan sam ja momak...
Neki režiseri potroše čitav život čekajući takvu scenu, i opet ne uspeju da je snime.
Hajde konju...
Reci joj...
Osetio sam da uglovi usana izmiču kontroli.
Želiš nešto moje? Zauvek?
-Da li bi prezime moglo da posluži?
Osmeh ju je ostavio bez daha na trenutak, ali je šmrknula i nastavila da slaže stvari.
Ali oboje smo znali da to više nije potrebno.
Zagrlio sam je, s leđa, privila se uz mene i pritisnula mi ruku na svoje obe.
-Neću da se mešam, Riđa, ali trebaće ti neka veća torba. Moraćeš i mene da spakuješ ako zaista misliš da odeš odavde...
- 22:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.08.2004.

da ne psujem, ti znaš...

ljuta, bijesna, histerična...
koncert odgođen, ja kupila avionsku kartu...pih...
sad bi najradje ubijala...
al eto, da se utjesim, bar mi je nalaz krvi dobar...
pa..i nije mi neka utjeha...
- 23:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 18.08.2004.

vreme se vuče ko teretni voz...

dani nasporije prolaze onda kad bi trebali proletiti... u glavi mi je jedna stvar.. ok, priznajem dvije... prva je naravno KONCERT (jebogamiš koji sam ja fanatik...) a druga vađenje krvi... hm dvi sasvim razlicite stvari...prva me pomalo brine, a druga još i više. šta ako koncert bude otkazan, još gore, šta ako sutrašnje vađenje krvi zezne stvar i ako budem morala zaboraviti na koncert :(... brinu me slutnje sulude... da problema ne bude... valjda će Neko Ko Od Gore Vidi Sve postaviti sve na svoje mesto... svako dobro, a zlo zakopati negdje duboko... valjda...
- 22:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.08.2004.

koja rijec od mene...

hehe naravno, opet je djole glavni akter...
pomisljam lagano da meni za zivot trebaju jedino i iskljucivo njegove pjesme,ma kakav zrak, voda hrana... koncert!!!!!... uf... sve je pocelo na pomalo cudan nacin... proslu nedjelju sam isla u jedno mjesto na makarskoj rivijeri, udaljeno kojih 100tinjak km od splita... krenemo, samo sta smo dosli do stobreca, uleti ispred nas auto s registracijom NM, pa jos jedno, pa jos jedno... i cijelim putem samo sam uocavala te registracije. par dana poslije, prijatelj me obavijesti da je koncert 11.09. pitam gdje. On kaze Novo Mesto. Pomislih.. to je ta sudbina valjda... i naravno, sad ovih preostalih 20 i nesto sitno dana necu moc prestati misliti o koncertu :) jedva cekam!!!
istina, za svaki koncert ponovo zakljucim da je split na kraju svita... al nema veze, svaki prijedjeni kilometar je isplati, o centimetrima da i ne govorimo...
- 00:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.08.2004.











Naposletku ti si dobro znala ko sam ja,
otkud sad te suze moja mila
Rekla si da se za tocak bršljen ne hvata,
zalud izgužvana svila
To je tako, ne pravi od tuge nauku,
mami svetlo na sledecem bregu
Okopnice moj otisak na tvom jastuku,
još kako, kao jezuška u snegu
Razbicu gitaru, crn je mrak ispunjava.
Odavno se svoje pesme bojim
Pomera u meni neke gene Dunava
A ja tecem i kad stojim
Ali opet da l' bi ikad bila moja ti
Da sam vojnik u armiji ljudi
Rekla si da baš ne umem novce brojati
I da je ništa sve što nudim
Naposletku ti si navek znala da sam svirac
Brošic što se teško pribada
Da me može oduvati najblaži nemirac
Da cu u po reci stati, da se necu osvrtati nikada
Redjaš po vitrini fini porculanski svet
Al' ja sam figurica bez žiga
Pazi, to je bajka što ti pada na pamet
Fali ti baš ovaj cigan
Ne dušo, tek u jesen otkriju se boje krošanja
Sve su slicne u leto zeleno
Naposletku ti si dobro znala ko sam ja
Cemu suze lepa ženo

Draga moja ti si navek znala da sam pajac
Moj je šešir šatra obicna
Usne tice rugalice a u oku tajac
Da sam kaput sa dva lica,
da sam gospon propalica obicna
Naposletku ti si navek znala da sam svirac
Da je nebo moja livada
Da me može oduvati najblaži nemirac
Da ću u po reci stati, da se necu osvrtati nikada
- 21:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #