Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Vic

Pelja se Mujo na beciklino.
Haso mu kreči: "Ej Mujo blatobran ti ruži."
Mujo odgovara: "Kaj?"
Haso: "Pa Mujo, blatobran ti ruži.
Mujo mu veli: "Kaj?"
Haso: "Pa jebote Mujo, blatobran ti ruži."
Mujo odgovara: "Jebate Haso, nika
te ne čujem, blatobran mi ruži."

U spomen na Darkija......

Ekipa za party:
Moji frendi.
Kiki- frajer
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seba- uvjek ostane z menom do fajrunta(pravi pajdaš)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Miška- semplek, ludo voli Kranjčara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đoko- njemu sam dužen jeno 100 štekeri(Zoročnica)
Image Hosted by ImageShack.us
Ivek- Ibrahimović-> njemu nedamo ka bu pil jer nas se spotere
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mata- ima dobro vino, al je ne za bilo koga (jako je kaj betmen)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Viki- razbijač- jegova roka je več puno glavi spotrla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drkec- seksić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pago- najbolši nogometaš v Miklavcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jura- riboč
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kingybangy

16.03.2007., petak

Dole drkadžije, dajte nam virtuoze

Gledam ja polufinale kupa. Dinamo-Hajduk. Sve super. Dinamo pobjeđuje. Dobro igraju. Uvjeren sam da ih mogu pobjediti i u gostima. I stalno se pitam jedno pitanje. Zašto je nekom igraču dovoljno da napravi dva tri driblinga protiv Cibalije ili Kamena pa da odmah bude zvijezda? Da puni novine. Novi Henry, Zidane. A onda dođu pravi izazovi i tu se tek vidi koliko zapravo vrijedi taj igrač. A za pola godine ga pregazi neki novi Zidane, a ovaj prvi završi u Pomorcu, Imotskom ili nekom Šungsongu iz Kine. I gledam dalje utakmicu te vidim jednog igrača. Nikad nije bio novi Zidane, Maradona ili nešto slično. Nije zgodan što i nije bitno. Osim možda pederima. Ne mogu se sjetiti njegovog loma pod pritiskom. Negativnih kritika u SN. Gledam sjever kako navija. Znaju oni njega. Cjene ga i možda ih podsječa na nekoga. I kad ode iz kluba vječno će ga se sjećati navijači, igrači, uprava i ja. Pamtim svaki potez, pokret, pas, uklizavanje, faul (pretrpljeni!!!!) da mogu djeci pričati kako se igralo dok je on igrao. Neki drugi Dinamo. Neka druga reprezentacija. Mjenjao je trenere, klubove, pozicije, suigrače ali nikad sebe, pristup igri, svoju požrtvovnost, formu.
Bio je i ostao odličan. Njemu je svejedno igrao on male ili velike utakmice, prvenstvo ili prijateljsku, finale ili prvo kolo, što je i dokazao. I siguran sam da ovaj neće otići u Šungshung ili u neki sličan klub. I neće ga pregaziti neki novi dribler ili šminker. Igrat će i dalje svoju igru koje se nemožeš zasititi.

- 20:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ka nebum rom črna ofca sam si napravil ovoga tu bloga.
Je i neda mi se paziti na gramatiku i pravopis. Kome smeta, ko ga jebe.


Cingular Phones
Inphonic


Image Hosted by ImageShack.us
Jo
Ime mi je Denis Lončarić. Imam 19 godina, studiram na foi-u. Preja sam i tu i tam se napijem. Zoveju me King. Komentari koji sadrže rječ penis ili nešto slično biti će izbrisani. Nije da me to jebe ali nem dozvolil da mi neko proste rječi tu piše.