Kad bih sve jezike ljudske govorila...

ponedjeljak, 07.08.2006.

Iuventus - Ventus

Osjetila sam paučinu na svom blogu i smrad ustajalog pljesnivog zraka.

Nisam bila na internetu skoro dva mjeseca. Nisam znala koliko se stvari može dogoditi u dva mjeseca.

Bila sam u Pragu na maturalcu....party

Imala sam dečka( sad ga nemam-napucala sam ga)kiss bang

Radila sam i zaradilanjami

Polažem vozački( prometne propise i sigurnost u prometu sam položila - od prve) thumbupsmijeh

Bila sam u Austriji i potrošila novce....namcor

I još puno puno puno toga mi se dogodilo....
Sve je bilo za pamćenje, iz svega sam nešto naučila...


Npr. na maturalcu: uči se kako piti i pušiti...smokin

s dečkom : ah, čujte.... držali smo se za rukicu, sjedili na klupici i
i tako...yescerek

na poslu : usavršila pranje šajbi na autima, i naučila ih razlikovati
( aute,ne šajbe...ma i njih) nut

na predavanjima: prometna pravila i propise...cool

u Austriji: kako trošiti, kupovati, pušiti tursku lulu s okusom jagode, igrati biljar.... smijeh



Jeah....baš sam pametna....i iskusna... sva sam ponosna lud

i idem u teretanu rofl

- 13:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #