Kad bih sve jezike ljudske govorila...

nedjelja, 26.02.2006.

Moji prijatelji su mekani i fini...

Eh... privodim kraju ovaj ludi vikend...Dobro je što nije bilo razočarenja...

U petak i subotu su mi frendice slavile rođendane...Bilo je ludo... i bezalkoholno( što mi nije teško palo). Upoznala sam dvoje novih prijatelja na tim rođendanima. Jedna je žensko, zove se Perpetua i inače je lopta za pilates visoka 75cm...skoro ko ja.

Drugi prijatelj je patak (zovu ga Psajdak iz Pokemona). Fin je i mekan...Jedino me on razumije u potpunosti...Mekan je. Mislim da sam se zaljubila i da ću se uskoro zaručiti. Donijela sam ga kući od frendice i sad živimo zajedno...Sve radimo zajedno...Mekan je.. Vodimo duge noćne razgovore i planiramo zajedničku budućnost...Mekan je...Ne odvajamo se jedno od drugoga. Mekan je...

Moj brat je ljubomoran, pa samo smišlja kako će mu nanijeti zlo...Zato što je fin i mekan...Stalno ga držim u rukama...Ovog mi trena sjedi u krilu...Ako bude pogrješaka u pisanju, on je kriv...Zato što je mekan...

A kako ti je sada???

Obogatila sam svoja iskustva nekim novim rečenicama...Planiram ih pretvoriti u poštapalice...Možda nađem i neku smislenu situaciju u kojoj ću ih uporabiti...a možda i ne...

Mnogo novih iskustava...

Imala sam priliku promatrati dečke od 17 godina...Trava i groza i užas...
Oni ne vide dalje od sisa.Ma zapravo sve je krenulo kad sam u subotu sjela sa svojim novim prijateljem i počela promatrati kretanje ljudi u kući...Koji su to hormoni prevladavali...koji nagoni...Ma grozno...pozlilo mi je...

Oni ne smiju vidjeti ženske grudi i već su gotovi...Pokušajte obući otvoreniju majicu i pričati s nekim iz svog razreda. Vidjet ćete gdje će vam tražiti oči...u dekolteu.

Napomena: sinoćnja situacija s grudima nije se dogodila na mom primjeru...Mene je prijatelj čuvao...

Uglavnom, lik je svakih 10 sekundi spominjao ime djevojke na čijim je grudima ostavio oči...Ma eeee...rigala sam utrobu...

I onda se oni bune kad im kažem da su još mali...Jesu...

el ti mama zna da ...ti je mama???

Da....pitam se neke stvari....ali ne pronalazim odgovore...ma...search....search.......


Još novih spoznaja...

Sok od jabuke i ananasa izaziva napadaje ludila...velikog ludila...znam iz iskustva...odsad ih pijem svaki dan!!!


Znam igrati stolni tenis...Ja sam tako kul...Idem na Olimoijske igre još malo...Boli me čim pomaknem ruku...ali nije me briga...stolni tenis je zakon...

A kako ti je sad???






- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #