Kad bih sve jezike ljudske govorila...

četvrtak, 23.02.2006.

Psihijatrijo dolazim ti ja



Ajmeeeee…Gotovo je gotovo…Skoro pa petak. Zaista mi tjedan bješe pomalo lud…

Nisam spavala već nekoliko noći…stalno sanjam ono što preko dana ignoriram…ili ono čime se previše bavim.

Eh…i ovaj sam tjedan pripremala predavanje. Ovaj puta je to bilo iz engleskog jezika, a tema- Australian Culture. Ako nekom zatreba Waltzing Matilda ili ona druga pjesma, poznata kao More Beer , javite se. A imam i prezentaciju. Sljedeće predavanje je oko Uskrsa o Simbolizmu i Bodleairu…Primam skice, cjelovita predavanja i savjete…LoL

Mogla bih nešto reći o PMS-u, za one koji još ne znaju što je to ili nisu prisustvovali pri napadima tog opakog privremenog stanja.

PMS obično nastupa nakon menstruacije…pa se zato i zove postmenstrualni sindrom. Hehe…
Kod većine žena on traje nekoliko dana, dok kod one druge većine traje i po mjesec dana. Al ta druga većina, koja je u stvari manjina, PMS je lažan. One samo izmišljaju i traže razloge da bi izbjegavale obveze i odgađale život…Bljuv za njih.

Stvarno iskustvo bloody PMS-a imam na sebi. Evo baš me danas cijeli dan pralo to privremeno stanje. Bilo je vrrrrrlo opasno za moju okolinu. Čudi me kako su moje prijateljice izdržale sa mnom. Ja sam se skoro istukla. U deset minuta ( i manje) promijenila sam tri ili četiri raspoloženja. Došla sam u školu pomalo pospana, čim sam se približila razredu obuzeo me val neizmjerne sreće. Tri minute kasnije bila sam ljuta jer nisam napisala zadaću, Onda sam se skoro rasplakala i bila samo tužna. To se sve dogodilo od 7: 22 do 7:29
Onda je Raijčka ušla u razred, pa sam bila sretna jer me nije pitala.

Pomislila sam da ludim ili nešto slično…Stvarno su me pratile morbidne ideje danas…o izvrtanu utrobe…to je bilo kad sam bila gladna. Imala sam osjećaj da moj želudac probavlja sam sebe…onako zubima žvače i hrska…Onda sam zamislila da mi žilama teče samo kiselina i da se one pri tom raspadaju…

Odlučila sam nakon popodnevnog odmora udarati glavom u zid, ali me san malo smirio, a PMS popustio.

Ovo gore navedeno je istinito…

Možda to i nije PMS…možda trebam psihijatra…ili par udaraca glavom u zid…hmmm ….eh, da…

Ovo je vic koji sam svima pričala sa smješkom, dok su me oni gledali s gađenjem:


Znate li kako nastaje Chips???
Gubavac svira harfu.


Zanimljivo…jedna je moja frendica na to odvalila: «Hhaha…Najbolje je kad prođe zapešće, onda nastaje lijepi, pravilni i okrugli chips.»

Na to je večeras moj brat nadodao: «E da! Taj onda pakuju u Pringles kutije.»

Uživajte u sljedećoj vrećici ove poslastice...


Mislim da zapravo okolina utječe naše ponašanje…Stoga se ne treba čuditi meni…Pa ja živim sa svojim bratom, družim se s DŽuboksicom…Idem u razred s Pavlićima…

Trebam psihijatra…oh ne…


- 22:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #