Kad bih sve jezike ljudske govorila...

četvrtak, 09.02.2006.

Evo jedan visokointelektualni

E da... usosila sam se...uvalila...ma kako god...

Prije dva dana, u srijedu, na satu povijesti imala je moja frendica Marija referat.
Nekoliko dana prije toga pričale smo o javnom nastupu i ona je rekla da se jako trese kad javno govori.
I tako ja drugoj Mariji pokažem da se prva Marija trese....i profa to vidi...
a kazna....eeeeeee
Za ponedjeljak moram pripremiti predavanje koje traje 40min...dakle, cijeli sat...ma ludnica...smijem se sama sebi

Čak se i pitam je li to čast (iskazano povjerenje..) ili baš kazna( sad ćeš ti vidjet kako je to teško)

Naravno, čitanje je zabranjeno..hehe


VICEVI ZA DUŠU...


Zašti Indijanci svoje mrtve pokapaju iza brda???
Zato jer je tamo groblje!!!


Kom opanci Tom i Jerry... ( tom i obojci hehe)


- Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku.



Tko pod drugim jamu kopa, fiziČki je radnik.
Tko rano rani, kasnije je pospan.
bolje zaradit kunu u ladu , nego dvi na suncu!



dosta smijeha...ja moram pričati u ponedjeljak...a k tome pišemo i fiziku...
buuuhuuuu

- 22:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #