Kad bih sve jezike ljudske govorila...

petak, 27.01.2006.

...Svi pišu o ljubavi...

Ne biste vjerovali što sad slušam…Slušam grupu koja se zove Blackmore's Night. Nisam imala prilike čuti puno o njima, ali mogu vam reći da su stvarno dobri. Hvala Farinelli….hehe…

Razmišljam o čemu bih mogla napisati nešto pozitivno i ne mogu se ničega sjetiti…ili se mogu sjetiti malo toga…
Mislim da inače previše razmišljam….

Kako se bliži Valentinovo mogla bih napisati koju o tome…premda sam rekla da Valentinovo neću ni spominjati u tako skoro vrijeme…jer postajem pomalo …mrziteljica tog dana…Svake godine imam neki ludi osjećaj da će se baš na taj dan dogoditi nešto važno za mene…ono nešto što će mi promijeniti život…he…i svake godine prođe taj dan ( kao i svi drugi dani u godini) i ne dogodi se ništa. Počinjem sve manje voljeti Valentinovo…Haha..na momente se vidim kao staru usidjelicu s Biblijom u krilu, sijede kose počešljane u neatly pinned chignon…ma možda ispada da sam preopterećena što sam sama…mislim da nisam…za sada mi ništa ne fali( ma koga ja zavaravam…).

Svi mi, više nego bismo htjeli, razmišljamo o ljubavi…
Ja se nastojim ne zamarati time previše, ali nekad jednostavno same misli dođu… Ljubav … za nekoga patnja, za nekoga radost…nekome mučenje, a nekome život.

« Uskrisila ih ljubav. Srce jednoga zadržava neiscrpne izvore života za srce drugoga.»
Dostojevski...

Kada je pravo vrijeme da se to dogodi??? Ne bismo trebali previše iščekivati…jer bi nas na taj način moglo zaobići ono što čekamo. Odnosno moglo bi se dogoditi da ne vidimo ono što je ispred nas. A takva bi nas pogreška mogla koštati sreće… i još puno, puno toga.

I ovaj je post zato za sve one koji su žalosni što još uvijek nemaju nikoga.

Mislim da je prava formula uživanje u trenutku i življenje kvalitetnog života, a kad sve bude spremno, doći će i osoba koja je potrebna da te učini potpunom. Jer, bez obzira što mislili, za svakoga postoji netko, i možda je za vas baš onaj netko za koga se najmanje nadate… Zato vjerujem da treba pustiti stvari da se same dogode i same iskristaliziraju.

Npr. Što se meni dogodilo…
Bila sam jedno vrijeme očajna, a onda sam odlučila da je dosta svega. Bila je subota i nakon dugo vremena izašla sam van neopterećena…I što se dogodilo??? Pronašla sam osobu s kojom mi je bilo zanimljivo jedno vrijeme…Postoje stvari u toj vezi zbog kojih žalim, ali sam shvatila da se jednostavno nismo slagali i nismo si odgovarali zajedno…

Prava tajna je u stavu…i naravno, nikad ne treba glumiti nešto što nisi, to sve odbija…ali to svi već znamo kao vrapci na krovu…

Anyway…moj tajni plan je sit and wait… bez obzira koliko se jadnim to činilo…Ne vjerujte kad kažu: «Ako sam nešto ne poduzmeš i ne potražiš ljubav, nećeš je nikad ni naći…»

Ne boj se!!!
Prava će ljubav naći tebe…

To je jedino što treba povjerovati ljudima…
A gentle word like a spark of light,
Illuminates my soul

And as each sound goes deeper,
It's YOU that makes me whole

There is no corner, no dark place,
YOUR LOVE cannot fill
And if the world starts causing waves,
It's your devotion that makes them still

And yes you always speak to me,
In sweet honesty and truth
Your caring heart keeps out the rain,
YOUR LOVE, the ultimate roof

So thank you my Love for being there,
For supporting me, my life
I'll do the same for you, you know.

- David G. Kelly -


Baš me briga ako je ovo nekome cmoljavo ali Blackmore's Night djeluje…

- 23:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #