Kad bih sve jezike ljudske govorila...

ponedjeljak, 09.01.2006.

Take a break!!! :)

Hm… nedavno sam se vratila s kave…ali još prije toga sam odlučila da neću puno pisati o ozbiljnim temama danas…Jednostavno mislim da nam svima treba mali odmor od toga…
Eh, baš sam se sad sjetila dvije anegdote….Jedna se zbila oko Božića, a druga danas..

Prva
Oko Božića je…Moj brat proučava novi digitalac. Taj je dan više puta nestala struja. U jednom tom nestajanju on ode na wc, i dok se vratio, došla je i struja… Sjedne on u fotelju pored bora( koji je svjetlucao i svirao) i zagleda se u tv i nakon nekog vremena kaže:»Kad dođe struja, ići ću instalirati onaj program, da slike možemo s digića prebaciti na komp»
Ja sam se 25 minuta smijala, pala sa trosjeda( to mi se događa često), skoro se slomila… I sad se još smijem..

Druga
Pijem kavu danas kod kuće i kažem svojima oko 5 da imam dogovorenu kavu u 7. Nato moj tata počme urlati:»Opet ideš van! U ponedjeljak! Kak to?? Nisi li jučer bila vani??? I dan prije toga?? I dan prije toga?? I dan prije toga?? I dan prije toga?? I dan prije toga?? I dan prije toga??.......»
Tada mama meni u obranu reče:»Pa cijeli dan je u kući. Ne moraš ti ići s njom…Mora malo prohodati do gore i natrag…»
Samo je njezin prohodati zvučao više kao pro'odati. I kako je moj stari nagluh veli:» Šta se mora malo prodati???»
Ne mogu vjerovati. Moj vlastiti otac misli da se ja prodajem(LoL) i to ponedjeljkom na večer…strašno…Zar on ne zna da se to radi subotom???

Ma nema veze…
Za idući puta ću smisliti neku pametniju temu…ili možda ne…možda ne mogu smisliti…pogotovo ne nešto pametno…ne znam…

Vidim da neki pričaju puno protiv Crkve i Boga( MISKO-NEARH)… vidite, ja vjerujem u Boga. I mislim da onaj tko nema pojma ne može pričati takvo što… Lako je čitati Da vinčijev kod… čitala sam to…i još puno sličnih gluposti…
O vjeri općenito( bilo kojoj) mogu pričati samo isto ili sličnomišljenici…Inače to nema smisla i nastaju samo svađe i problemi.

VJERA JE STVAR POJEDINCA

Budite mi pozdravljeni…ne da mi se više pisati…

- 23:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #