Kad bih sve jezike ljudske govorila...

srijeda, 04.01.2006.

Tko kritizira... luzer

Nevjerojatno je što može čovjeka oraspoložiti.PJESMA...da, pjesma... i to ona koju pjevaš iz srca s ljudima koji su ti dragi...Još ako netko svira gitaru kako spada....aaaaaaaaaaaa
Upravo se to sinoć dogodilo...Odem ja na framu, dođe, između ostalih Davor, koji svira gitaru da vam srce stane...Ma mogla bih ga slušati 24 sata na dan... I pjevali mi skoro dva sata... Nemate pojma kako mi je to popravilo raspoloženje.
Naravno da priča nije dugo trajala, jer mene je lako oneraspoložiti kao pijanog natjerati da se smije.

No, nisam o tome htjela pisati.

Još prije mnogo vremena odlučila sam napisati kritiku kritike. Naravno to me opali svako određeno razdoblje( Shvatila sam da postoji 100 vrsta pms.a i zato on kod nekih žena traje cijeli mjesec). Naravno, moj će rad trebati još puno dorade i razmišljanja. Znate li tko piše kritike?...i pri tom mislim na one koji čitav život ne rade ništa osim kritiziranja...
Nas u našičkoj gimnaziji uče kritičkom pogledu na svijet(PePa-rsk), no kod nekih to prijeđe granicu.Na primjer kod mene, prije nekog vremena. Skužila sam da u svemu pronalazim neku manu i stalno sam nešto kvocala, dakle, kritizirala, a onda se zapitala:pa što mi je???
Kritiziraju ljudi koji nemaju vlastiti život, koji se nemaju čemu radovati i koji nisu dovoljno samostalni i pametni da nešto vlastito stvore ili smisle...Takvi stalno pronalaze greške u drugih i nastoje ih ispraviti "blagim korenjem"...
Ma to je čista glupost.Kritiziraju ljudi s nedostatkom mašte.Lako je drobiti drugima, a probajte vi nešto svoje smisliti i oformiti da vas vidimo...
Nemam ja ništa protiv kritike, ili povremenog bavljenja kritikom, ali neki to rade stalno...!!!!!
U redu je reći svoje ako pročitaš knjigu ili pogledaš film...Ali mislim da bi to trebali raditi gledatelji...jer oni ipak najbolje vide što je dobro u filmu a što ne.Baš nekog briga što je u određenom trenutku snimanja kut bio pogrešan, ako je film dobar u globalu...

To je slično rasterećenju učenika.Daju profesoru hrvatskog nek rastereti knjigu za gramatiku...glupost...njemu je sve najvažnije... taj bi posao trebao obaviti netko kome to nije stručan predmet, jer on najbolje može vidjeti što je stvarno višak.

Slična je stvar i s kritikom. Drugačija je kritika profesionalca.Zar ti snimaš film da se svidi 10-orici kritičara koji će ga opljuvati ili ga praviš za 10 milijuna ljudi koji će ga gledati i kod kojih je veća vjerojatnost da im se svidi...
Posao kritičara je grozan..

Naravno nije isključena mogućnost da i sama postanem to jednog dana(LoL) iako više gravitiram na English...( engleski je moja druga ljubav....a prva...;), ne biste nikad pogodili...)

- 17:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #