Kad bih sve jezike ljudske govorila...

nedjelja, 01.01.2006.

Sretna svima NOVAAAA!!!!

Evo da ne pišem svakom komentar posebno, svima želim sve najbolje i neka im ova godina bude bolja nego prošla...

Unatoč mojim enormnim i glupim strahovima sve je ispalo gotovo kako treba. Dođosmo ja i bratić Dražen u pub, kad ono nema mjesta...strava. BE razred nas je onako dobrano prevarijo jer su doveli više ljudi koji nisu prije uplatili i oni su sjeli na mjesto nama koji smo uplatili prije mjesec dana. Zahvaljujući Lidiji i zakon konobaru Marinku dobili smo što smo htjeli...

Ostatak večeri je povijest...ludovanje, pjevanje, ponoć, čestitanje koje je trajalo više sati, još ludovanja, pjevanje.....i onda su nas na kraju otjerali iz puba...pa sam morala ići kući jer je Dražen cvilio još od 4 sata...Reći ću samo da on ima 19 godina, a vi si mislite...

Danas patim...boli me svaka košćica, porica, dlaka na glavi.... kad se tako osjećate, onda znači da vam je bilo uistinu dobro...hehehe

Najvažnije mi je da su ljudi koje volim bili iz mene i ja uz njih i da smo zaboravili sve i dobro se zabavili...Ma nama je skoro uvijek tako vani, samo što ne čestitamo jedni drugima u ponoć...U to se doba jednostavno premjestimo iz kafića u disco...a šta'š...

e da... ima jedna zanimljiva anegdota od sinoć.

Plešemo je i Lidije kao i uvijek i odjednom jedan lik kojeg znamo istrese vodu ravno nama u izreze majica....koja perverzija( lik ima jako pervarzan um iako Lidija to ne želi priznati ali šta je je)...
Ja umirem od smijeha, a ona ko furija odleti u wc, osušiti se i smisliti osvetu.hehe to je bilo za poludit...Otišla je i istresla mu čašu bambusa za vrat, našto je on njoj slio još jednu čašu vode u sise.

I sad nek neko kaže da to nije perverzno.
ali, nekog nešto napaljuje...:))) :):):):):):)

Ja sam se stvarno valjala od smijeha, a i njegovo društvo. Smijali smo se njemu, a ne njoj..ništa zlobno..

I onda još idemo kući, a jedna zakon frendica dođe i zažvali tipa iz čista mira. On joj je rekao ime, a ona mu je umjesto toga uvalila jezik...Moje dijete je odraslo...Pozdravljam ju...KISSSS



Ne bih trebala uništiti jedan prosječan post. ali hoću pa stoga dalje nemojte čitati

Jučer mi je bio loš dan, do navečer...a bilo je trenutaka kroz večer kad nisam bila baš dobro...Teško je željeti i voljeti nešto što znaš sa prilično velikom sigurnošću da nećeš imati.I kako se onda tome oduprijeti??Znam da to nešto neću imati, a opet ne mogu prestati to željeti. Za sve one koji još nisu shvatili u pitanju je , tko drugi nego jedan dečko... nije bitno koji... Shvatila sam da me to stvarno izjeda...ne mogu više ni razmišljati kako spada...ni ništa...

Nisam osoba koja voli biti u centru pažnje, ali postoji netko u čijem bih centru itekako voljela biti. Kako mi može pomoći, ako mu sama ne kažem...ali to se neće dogoditi...ne na moju inicijativu ,sigurno...

Neću više pričati o ovome jer ću sigurno još puno puta spominjati stanovitu osobu...

- 16:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #