Kad bih sve jezike ljudske govorila...

srijeda, 16.11.2005.

Nakon kiše dolazi sunce??!!!!!!!!!

Nakon one depre koja me prala neki dan osjećam se isprano i čisto. odlučila sam stvari uzeti u svoje ruke i ne brinuti se oko onoga... O daljim i dugotrajnim posljedicama potiskivanja ne želim raspravljati :)

U ponedjeljak sam si obnovila kolekciju donjeg rublja. Nove kul boje, novi dizajn, ne pamuk, već svila... I slično...
Nakon kupovine pošla sam kod sestrične- frizerke. Ne biste vjerovali ošišala sam se. To je za mene stvarno čudno jer sam freak što se tiče kose, a ovaj puta sam ju fest odrezala (dala odrezati).Komentari su bili razni, od toga da izgledam kao pas lika iz razreda, da sam si stavila petardu u kosu... neki su rekla da je dobro. Poprilično je čupavo i repasto... MOLIM VAS kad me vidite nemojte bacati fore na moju frizuru jer sam osjetljiva i raspekmezit ću se. (ona na koju se ovaj dio odnosi znat će :) ).
Stigla je još jedna ZAAAAAAAAAKON vijest. DOBILA SAM STIPENDIJU!!!!!!!!!!! I to onu župšanijsku za odličan uspjeh. Budite štreberi, vidite da se i nagrade dobivaju. Svim drugim razredima koji prolaze s pet savjetujem da se na godinu prijave! Šanse vam nisu male...
Mislim da će mi cijeli tjedan upropastiti zadaćnica iz njemačkog koju pišem u petak... :((

ANYWAY slovamo se later sad me izvanzemaljci opsjedaju( mein bruder)

- 20:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #