~Kimi is a king of f1~

28.05.2006., nedjelja


lijepo je prisjetiti se i ovih trenutaka...meni su došle suze na oči zbog ovog videa i pjesme...yes E ljudi moji ja sam poludila danas kada je kimi odustao…kako je majstorski vozio!Ponovo sam gledala onog agresivnog kimija od prošle godine onog koji letio kao strijela po stazi,onog koji je vladao stazom i bio u očima svih njegovih navijača!Uživala sam dok je ganjao alonsa…falila mi je ova sreća od prošle godine i onda mi se dogodi ovo.a još bolje Kimi, mrtav-hladan.ja sam skoro zaplakala od muke.Ne znam što je Kimi Bogu skrivio!Alonso mi je išao na nerve jer je u biti štopao KImija koji je bio brži i zato je došlo do onog četveroboja,alonso-kimi-webber-montoya.Webber je bio odličan i svaka mu čast,ali onda kada čovjeku konačno ide kao i kimiju,dođu problemi!Iako Montoya vozi za mclaren ta team za koji navijam ne mogu se priviknuti na njega.nije mi bilo drago što je 2. jer to mjesto nije nikako zaslužio!na tom mjestu je trebao biti ili alonso ili kimi jer su se njih dvoje borili kao zvijeri.naravno kimi i webber su imali kvar i to se dogodilo!on je popunio mjesto.No i tu se vidi da je montoya prosječan vozač…Schumacheru čestitke!Iz boxa na 5. mjesto je više nego odličan rezultat.a fisichella?Koji je to humor bio! Jono prestizanje i kočenje me ubilo!ali bravo za njega iako je trebao biti na višem mjestu!Vozač red bulla,David Coultard koji je prije vozio za mclaren došao je čudom do 3. mjesta!Ovdje su i službeni rezultati:

1 F. Alonso Renault 1:43:43.116
2 JP. Montoya McLaren + 14.567
3 D. Coulthard Red Bull + 52.298
4 R. Barrichello Honda + 53.337
5 M. Schumacher Ferrari + 53.830
6 G. Fisichella Renault + 1:02.072
7 N. Heidfeld BMW + 1 krug
8 R. Schumacher Toyota + 1
9 F. Massa Ferrari + 1
10 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso + 1
11 J. Button Honda + 1
12 C. Albers Midland F1 + 1
13 S. Speed Scuderia Toro Rosso + 1
14 J. Villeneuve BMW + 1
15 T. Monteiro Midland F1 + 2
16 F. Montagny Super Aguri + 3
Utrku nisu završili
17 J. Trulli Toyota + 5
18 C. Klien Red Bull + 21
19 N. Rosberg Williams + 26
20 K. Räikkönen McLaren + 28
21 M. Webber Williams + 30
22 T. Sato Super Aguri + 32

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Formula 1=Team Mclaren-mercedes=Kimi Raikkonen & Juan Pablo Montoya


Image Hosted by ImageShack.us
*Kimster*





Na ovom blogu ćete vidjeti i saznati nešto novo o kimiju!Ako vas nešto zanima obratite mi se na e-mail:zeljka_123@net.hr ili na ICQ:319-198-827...

Molim lijepo da mi alonsovci ne ostavljaju komentare kao. alonso is the best i tako!Hvala!


Image Hosted by ImageShack.us
*Iceman*


Na blogu je trenutno...




Poredak

VOZAČI

1. F. Alonso - 64
2. M. Schumacher - 43
3. K. Raikkonen - 27
4. G. Fisichella - 27
5. J.P. Montoya - 23
6. F. Massa - 20
7. J. Button - 16
8. R. Barrichello- 13
9. R. Schumacher - 8
10. N. Heidfeld - 8
11. D. Coulthard - 7
12. J. Villeneuve - 6
13. N. Rosberg - 4
14. D. Coulthard - 1
15. C. Klien - 1
16. S. Speed - 0
17. J. Trulli - 0
18. V. Liuzzi - 0
19. C. Albers - 0
20. T. Sato - 0
21. T. Monteiro - 0
22. Y. Ide - 0

MOMČADI

1. Renault - 91
2. Ferrari - 63
3. McLaren-Mercedes - 50
4. Honda - 29
5. BMW Sauber - 14
6. Williams-Cosworth - 10
7. Toyota - 8
8. Red Bull-Ferrari - 8
9. Scuderia Toro Rosso - 0
10. Midland-Toyota - 0
11. Aguri-Honda - 0



Image Hosted by ImageShack.us
*Kimi Raikkonen*


Sada trebam reći nešto o sebi...na moju žalost!
E pa zovem se Željka imam 14 godina (još malo 15) imam smeđu kosu i smeđe oči.Rođena u Rijeci,a najdraži grad mi je Županja.Vječni navijač Kimija u dobru i u zlu! yes



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Koliko vas ima???

Free Site Counter
Free Site Counter



Moja naj naj pjesma

Eternal flame

The doors are open, and you´re on your way!
The eyes of the world are, on you today!
Fire – is deep in your heart, desire burning from the start!
Your feeling like a winner, deep inside…
Dreaming of gold! Body of steel!
Driving you on! Making you feel!
Second to none! United again!
You carry the eternal flame!
Breaking the records, for power and speed!
Your faith in yourself now, is all that you need!
Tears when chances are gone, joy for the lucky ones!
And then - we celebrate a world, who join as one…
Dreaming of gold! Body of steel!
Driving you on! Making you feel!
Second to none! United again!
You carry the eternal flame!




Image Hosted by ImageShack.us













Linkovi
E ljudovi moji da moj box nije malo u kršu napravila bi ja to bolje...Zato samo uzmite copy-paste i gotovo! Pa pogledajte kako to ja ocjenjujem...naughty

ferrarifans.blog.hr cool
tonksic.blog.hr thumbup
kinderbanana.blog.hr thumbup
ja3.blog.hr thumbup
aredhel.blog.hr cool
najkul.blog.hr thumbup
kimifans.blog.hr cool
villanova.blog.hr thumbup
svijetf1.blog.hr thumbup
mclaren.blogger.ba thumbup