subota, 30.12.2006.

1 za smijeha malo a 2 za mozganje!

Veli diš firme tajnici svojoj....
- Zašto se Vi ne javljate na telefon?!?!eekeek
- Pa, primjetila sam da su svi pozivi upućeni Vama!smijeh


Zašto su Hercegovci zavidni Papi?!

Što Papa pjeva u discu?!?

• isklesano u 19:22 • Ukleši otiske šapa... (1)

utorak, 26.12.2006.

Par dobrih.....za zrno smijeha (za poćetak Nove)!

Kak se zove nogometaševo dupe?!
- kopački rit!
cerek
Ulovi mujo zlaćanu ribu....
Veli mu ona da ju pusti pa mu bu ispunila želju...
Veli Mujo onak' iznerviran: - ajd ne seri!
...i riba ugine od zapetljaja crijeva.
cerekcerekcerekcerekcerek
Veli Mujo hasi.... - jel Haso, šta bi bilo kad bi ja potrošio Fatu?
Haso odgovori: - bili bi kvit!
cerekcerekcerekcerek
partywave

• isklesano u 11:52 • Ukleši otiske šapa... (0)

Ućinak Božićnog raspoloženja ili....?!

Prije par dana ostavih (zaboravi moja glavica pametna) Nokiju u traćnom prometalu koje krenu iz Sela mog ka Metropoliheadbang.....kad na arbajtsplac dodjoh, primjetih ja da mi nešto??!!eek nedostaje.....okrenuh ja broj Nokije dotićne (da nije morti u koji džep se skrila) a kad 'odbrojavanje' ne zaćuh prevrtih si ja muvi i deducirah da sam ju ostavil na daski od okna vagonskogbang.....nakon još prekonekoliko istipkavanja broja 091etc. (u nadi da bu se neko odazval s druge strane zraka) pomislih ja da bi mogo' apelovat na nešto nalaznika dobrogthumbup....poslah u eter SMS sadržaja idučeg- 'Ak' ovo čitate znači da Ste pronašli zalutalu Nokiu. Molim Vas nazovite 098xxxxxx da joj pomognemo da se vrati doma'.......Nakon par štundi oćajavanja kad je nada opasno u crveno zašlano, zacvrčči Nokija (druga, naravski)........Teta s druge strane reče da je mob udomila i dogovorišmo se mi o primopredaji istogyes.......Svaka čast Teti!party
FEW GOD MEN!

• isklesano u 11:23 • Ukleši otiske šapa... (1)

petak, 22.12.2006.

Sretan Božić i Godina Nova!

mrnjau.......

Dušama namjernika riječi i višes dobre upučujem u ove dane hepinesa i gluklihkajta!!!!!
Mery Christmas & a Happy New Year! Buon Natale & Felice Anno Nuovo! Froche Weihnachten und ein Gluckliches Neues Jahr! Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuw Jaar! Feliz Natal e Bon Ano Novo! God Jul och Gott Nytt Ar! Joyeux Noel et Bonne Annee! Felices Navidades u Prospero Ano Nuevo!

• isklesano u 19:22 • Ukleši otiske šapa... (1)

subota, 16.12.2006.

Za tjeranje 'mrguda'.....

Kaj veli gujdek kad ugleda utićnicu!?
- Ko' je tebe zazidal?!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Kak koka načini abortus?!?!
Snese jaje na beton!!!!
cerekcerekcerekcerekcerek

For english speaking visitors....

What says pig when it sees an outlet!?
- Who embeded you in the wall?!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
How chicken (hen) gets rid of unborn baby (fetus)?!?!
Lays egg on the concret!!!!
cerekcerekcerek

party

• isklesano u 22:28 • Ukleši otiske šapa... (1)

četvrtak, 14.12.2006.

Smile makes miracles!

Kak koleginica Vragica veli "osmjeh čuda ćini" a ja se totalski i definitivski slagujem sa tezom tomyes...jedini i velki problem je u tomu jerbo je večina pučanstva (onih starejše generacije uglavnom) nekak ko' vakcinisana protiv tih pokreta nervusa facijalisa i nuspojava.........al ope' ima jedna okolnost srečna - inervacija nervusa tog je zarazna.......thumbup
U dosadašnjem egzistiranju mome uspješno sam ja 'mrguda' iz misli mojih ćero'........od kada 'profesijonalna' sfera bivstvovanja mog aktivnija posta, 'mrgud' sve češće oče uzde preuzeteek.......nedam ja da on učini to (jaki sam ja dećec), al from tajm tu tajm pofajtaju se 'mrgud' i 'mr. Smajl' (Smajl obićno pobjedi jerbo strateg je dobar a i saveznike dobre ima).......€urosmijeh je jedan jako dobar saveznik u borbi protiv tog nasilnika...nakon 'razgovora sa €urom i maksila i mandibula i još pokoji organi su maksimalno razgibani (to velim iz ekspirijensa)........konstataciji iz naslova bi dodo da i friends make miracles & nice words makes miracles too......Fotograferka je jedna od tih frendova/saveznika sa vordovima lipim (a da adiram i sa fotkama koje su melem za oči al' i....)......hm da, samo da ovo dodam još, jedan jaaaako pouzdan saveznik u bitkama s 'mrgudom' je i mjuza.......

Ćao Blogerske kolege! partythumbupwavecerek
thumbupthumbupcerekBIG SMILE!SMIJTE SE!!!!cerekthumbupthumbup

• isklesano u 21:27 • Ukleši otiske šapa... (1)

ponedjeljak, 11.12.2006.

Problems, problems, problems............ and more problems..

Život mi se zakomplikovo u zadnje vrijeme....... neurozan sam... nemam lijepe riječi zadnjih dana... muka mi je kad razmišljam o načinu ferceranja države ove naše.... pravo čudo je da mi i egzistiramo s obzirom na ponašanje, razmišljanje i postupke.....
lajf saks totali.....
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

• isklesano u 22:52 • Ukleši otiske šapa... (3)

subota, 02.12.2006.

Can't comprehend!?

Tumarajuči bespučima blogerskim dotumarah do stranica učiteljice jedne koja se osvrnu na štrajk, sram, učiteljsku profesiju etc..........zadnjih dana kontemplirah i ja o temi toj a i još nekima.........hm.........cijenim ja profesiju tu (i ja radim u školstvu – bar bi treb'o).....slažem se ja sa štrajkačima da glas treba diči i da stvari nemreju tak nikak' dalje.......al' baš tak' u edukaciji nebi trebalo......morti bi se pronašli drugi modusi dolaska (pokušaja) do cilja..........ovak samo šteta more kikačima (i učiteljima) bit.........onima koji odlučuju je i uvek bu bilo dobro.....

Ove retke tipkam razjađen situacijom u egzistenciji mojoj...burninmadburninmad.a mislim da tekstove klesat treba hladne glave....ja bi trebo' radit u školstvu i pomagat kikačima da jednostavnije kroče kroz mašineriju tu....profa logoped sam......od kada sam ja tuljac sa papirčekom primijo pasalo je cirka sedam ljeta........od tada sam izigravo vola cirka 4 ljeta (nije mi žao).......čak sam i radijo – imam 158 dana staža.....di god sam volontiro sve je ok bilo dok se zaposlenje spomenulo nebi......kad sam bio na intervjuu za rad u školi poslodavka me priupita za koju plaču pristajem delateek....hm...par fakata:
1) radio bi poso koji volim
2) djeci bi olakšavo dane edukacije
3) Nešto korisno bi RADIO.

Pare jesu važne i bez njih se nemre (može al' teže neg uz njih) al nisu (naj)bitnije......da sam gledo na pare nebi ja vola izigravo tolko.......al da vola izigravo nisam nekoj djeci s kojom radih bilo bi umnogome teže u školi, domu, životu....ljudi kad ćuju kaj sam i kaj radim vele: "super poso.."etc....puni su riječi podrške.......al' fakat je da ja več 7 zima ne radim.....U tih 7 jeseni poslah nebrojeno molbi, zvah ljude, obih vrata.....nigdje niš.....neki ni ne odgovoriše na poziv......još gora stvar kad vidim ko', kako i gdje se zapošljava........headbang

Za razliku od uča i profa koji štrajkaju tj. koriste svoje pravo ne rada ja to pravo nemrem koristit....kak ja to vidim oni štrajkat nemajugreedy (i ne smiju) poradi čega.........poso' kak-tak plačen imaju i rade ono za kaj su se obrazovali i kaj vole...zar se 'dignitet' u tom očituje kolko te gospoda koja pojma o poučavanju nemaju, odluče platit?!..il' kolko te 'plati' djete s kojim radiš?!......
mahwavemahwave

• isklesano u 09:33 • Ukleši otiske šapa... (1)

petak, 01.12.2006.

Interesantnosti.........?!

Poslovni put me doveo na šalter policajske upravice lokalne.....dobio sam tip da u reštu traže 'uposlenika'....kak sam sazno samo da trebaju struku srodnu mojoj dah si ja truda i odoh na lice dogadjaja da se raspitam.....nakon 'bitke' sa, kazo bi, priglupim i polupismenim čikom na 'recepciji' dodje neki malo manje bedasti striček koji me uputi do ureda di bi se ja mogo raspitat glede natjećaja tog.......u ofisu nije bilo tete koja je navedena ko' kontakt osoba a 2. teta u ofisu reće da ona nije stavila oglas i da ona ne zna o tomeheadbang...«kog da pitam? Upravitelja...» razmišlja ona!?bang......upravitelja nije mogla nač pa mi reće da papire pošaljem pa buju vidli ko se javil bu........ajd dobro.

Krenuh ja domu svome i svratih u lokalnu pekarnicu......neka bakica je plačala robu i istodobno se svadjala sa trgovkinjom broj 1 jerbo joj je kobajagi izvratila 100 kn manje pa prićekah da završe.........kunice baka pronadje u djepu in the end....rekoh prodavaćici da mi da jedan kruh i jedno mlijeko.......kak bakica svoje mlijeko pospremila nije trgovkinja broj 2 je meni naplatila 1 kruh i 1 mlijeko i u kesicu mi spremila oba mlijeka i kruh.......a onda bakica primjeti i ljutito reče «Vi meni niste mlijeko dali!»......pogledah u vrečicu, vidjeh due mlijeka i razmrsih nesporazum al'................?!eekeek

Hm....tko obavlja neke poslove, kako i zašto.... :burninmadburninmadburninmadburninmad

• isklesano u 09:22 • Ukleši otiske šapa... (0)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>