Još da i naslove izmišljam...

Evo opet pišem s tatinog kompa jer je moj prema svemu sudeći crko, još i bolje, možda dobijem novog. smokin

Btw. dobra vijest za mrzitelje Barce je da su igtali s Leventeom 1-1. rofl

Evo ovo sam našo na forumu, možda nekom bude smiješno:


Svlačionica Chelseaja,poluvrijeme:Igrači su nervozni,svlađaju se itd.
Odjednom svi utihnu i dolazi Jose

Jose:You call this a performance of Champions. I dont think so.
Svi igrači:Allright gaffa.

Jose:No it is not Allright. That performance was not special and id make me laugh. Champions should not make me laugh.

Now... Andry first half:Patetic

Andry:No no gazda no ya sayem trudil...

Jose:If you dont what to play i can replace you

Andry:no no

Jose:Yes i can.Look Amazon dot com search word Rooney 35 milion

Andry:No no please no

Jose: Do you want me to press by?Do you want me to press by?

Andry:No No

Jose:Then listen to the special one.

Andry:ok ok

Jose:Mihael

Mihael:Ya mein Furher

Jose:Youre out.Joe get ready.

Mihael:Nein i Will Run i Will run dont do this

Joe:Yeha

Jose:This is not Germany.Here you lisen to me now you are going to the
Shower Spanking

Mihael:No no nein!

Jose: Shut up!Dont agure with me.Shut up!

Mihael:Mama...

Jose:Is time for the song

All:Jeaaaaaaaaa

Jose: Ok ok Shut up.This time we will sing:Joe and his Amazing dribling skills


04.12.2006. | 15:57 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O meni

Ime: Kristijan
Rođen: 16. 03. 1993.
Živim na: otoku Krku
Volim: sportove, Bon Jovija Pc igre, internet...
Škola: OŠ Fran Krsto Frankopan (koja rupetina...)


Linkovi

Duško je muško
Google
Tiny pic
Toyov blog:
Netsi.blog.hr
Moj blog za zajebanciju:
Duuu.blog.hr
Moj blog o momčadi iz hattricka:
Šilo FC.blog.hr
Ja sam umro od smijeha:
Tangica.blog.hr


Koji sport volite
Nogomet
Rukomet
Kosarku
Skijanje
Nesto drugo
Kombinaciju vise njih
Sta je to uopce sport?
pollcode.com free polls


Klana Jurčević
ODLAZIM

Moj je poraz vrijedan kao Atlantida,
bolje i propala ljubav nego sida,
i spusti karte na stol jer nije bitno,
jasno ti je da se skidam za sitno ...

Refran:
Odlazim, ja znaš da sutra odlazim,
i ako već te ne volim,
obriši pod od kupaone,
prolio sam vodu i šampone...
Da li znaš
da mene sponzorira Kraš,
jer ti si meni prouzročila akne,
nosit ću te ispod kožne jakne...

pripjev(a fabio capello):
Zapali zastore i upali svijeće,
ne vidim dobro znaš da nosim leće,
udari me koljenom,
uguši me polugom,
učini noćas da zaplačem od sreće,
jednom za kraj-
kunu mi daj...

Moj je buraz vrijedan poput mrava,
i na mom prozoru uzgaja se trava,
jer mi smo imali centaršut ko Leko,
i nismo trajali ko pokvareno mlijeko...

Odlazim, ja znaš da sutra odlazim,
i ako već te ne volim,
obriši pod od kupaone,
razbacao sam kreme i tampone...
Da li znaš
da mene sponzorira Kraš,
jer ti si meni prouzročila akne,
nosit ću te ispod kožne jakne

daj još jednom
da zaplačem od sreće, daj odnesi smeće,
i jednom za kraj
kunu mi daaaaaaaaaaaaajj

WEEEEEEEEEEEHHHAA


Guestbook

View my guestbook


free web counter

free web counter