Kijevski listići

nedjelja, 30.12.2007.

zaostaci

Dugujem vam par novosti, a nikako da se primim pisanja... Pa ću sad sve to u jedan post zgurati jer sam lijena.
Prvo, petak je bio još gori dan od četvrtka. Opet sam dala dosta novaca državi, a ona meni opet ništa. I isprešetali su me k'o Cigan medvjeda. Neću u detalje, al' samo da znate - noge me još uvijek bole.
Sljedeća bitna informacija je da nam je kuhar tu u domu otišao u penziju. Novi dolazi iza njihovog Božića, no pitanje je kad će otvoriti bar. Tako da smo svi pokupovali zalihe za 2 tjedna, i sad imam punu kuhinju slatkiša, grickalica, vode i piva. I samo to i jedem... Jučer sam ručala čips sa pistaciom i čokoladom. No, danas sam odlučila kuhati, jer nije mi baš bilo dobro od toga.
Nadalje, propali su mi svi planovi za doček Nove, tako da izgleda da idem na glavni trg dočekati ponoć sa Japancima i Tajvancima, a poslije ne znam što. No, nije to uopće loše, budući da sam se skompala sa Japancima, i sad svaku večer dolaze do mene i bavimo se origamijem. Stan mi je prepun raznoraznih papirnatih figurica. Jedini problem je komunikacija, budući da neće biti Keja koji govori i ukrajinski i ruski. Al' budemo već nekako. Kupila sam si danas šampanjac i fino vino, losos, limun, masline i peciva od češnjaka, da se sutra častim. Baš me briga kaj ću smrdjeti od toga.
I zadnja vijest, ujedno i najstarija - prošlu subotu bila sam na (pred)Božićnoj večeri u Rezidenciji hrvatskog veleposlanika. Ovo je pozivnica. cool

Image and video hosting by TinyPic

Bilo je veoma ugodno - upoznala sam razne ljude tamo, napričala se o svemu i svačemu; drmala sam po džin-toniku i prejela se hrvatske hrane. Napokon sam utažila želju za francuskom salatom i pršutom, a pojela sam još tonu raznih kulinarija. Sve je bilo toliko ukusno, nisam mogla prestati trpati hranu u tanjur. A kako sam imala usku haljinu, nakon prežderavanja trbuh mi je stršao pola metra. Eh.
Budući da se svima svidjelo, zaključili smo da treba tako nešto organizirati i za pravoslavni Božić. =)

30.12.2007. u 14:01 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

(za)što?
Kratko i jasno- dvije studentice ukrajinskog jezika i književnosti, dobivši stipendiju, završile su u Kijevu na 4 mjeseca.
Tako priča počinje. A ovako se nastavlja -->

protagonistica =)

Image and video hosting by TinyPic

linkovi

svašta nešto o Kijevu i Ukrajini. Da, da, i o Černobilu...

blog prpošnih Makarana

čudnovate zgode Nine, the lektora