Kijevski listići

subota, 10.11.2007.

Lypnyky

Lypnyky su nedaleko od Lavova, ali koliko nedaleko, ne bih znala reći jer sam prespavala cijelu vožnju do tamo. Vodio nas je Petro, sin sitne i mladolike prof. Ljudmile, koja predaje na kroatistici, i Sergija, izuzetno šarmantnog gospodina, umjetnika. U tom selu, tj. kako su mi objasnili hutiru (tipa zaseoka), oni imaju vikendicu, pa smo pozvani da ih posjetimo. I posjetili smo ih. Oboružali smo se mesinom, i uputili na marš-rutku. Image and video hosting by TinyPic
Tu sam ja posjetila zemlju snova. *hrk hrk* Sljedeći put kad sam bila pri svijesti, iskakali smo iz marš-rutke, i našli se usred ničega. Pa smo tako šetali usred ničega, i kad smo ugledali kućice, moram priznat da sam se odobrovoljila. Do tada sam bila već itekako budna jer nas je vjetar šibao. Nini je dosadilo moje kmečanje da mi je hladno, pa mi je dao svoju kapu. Hvala, Nino! (iako mi ni to, nažalost, nije pomoglo da se ne prehladim)
Image and video hosting by TinyPic
Čim smo došli, podijelili smo se na one koji rade kavu, i one koji rade roštilj. Sergij se primio roštilja, oko kojeg sam ja stalno trčala, baš k'o prava mala piromanka. To se malo oduljilo, a mi smo cijeli dan ne jeli, ne bi li se guštali roštiljem, pa kad je meso posluženo, navrli smo na nj k'o strvinari. Ljudmila se zgrozila kako to jedemo, a mi smo joj samo, punih ustiju, rekli, da u bontonu piše da se piletina jede rukama. Iako sumnjam da bi i najliberalniji bonton tako nešto tolerirao. Image and video hosting by TinyPic
U međuvremenu smo otišli u kratku šetnju do jezera. Na putu do jezera vidjeli smo krave, konje i kokoši, te svakake davno zaboravljene seoske stvari, i svi smo podjetinjastili. A onda smo ugledali jezero… Image and video hosting by TinyPic
Opijeni ljepotom prirode i starog načina života, ali isto tako zahvalni na struji, vodi i grijanju, vratili smo se kući.

10.11.2007. u 17:07 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

(za)što?
Kratko i jasno- dvije studentice ukrajinskog jezika i književnosti, dobivši stipendiju, završile su u Kijevu na 4 mjeseca.
Tako priča počinje. A ovako se nastavlja -->

protagonistica =)

Image and video hosting by TinyPic

linkovi

svašta nešto o Kijevu i Ukrajini. Da, da, i o Černobilu...

blog prpošnih Makarana

čudnovate zgode Nine, the lektora