Nigdje Posebno, Zemlja

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







20.08.2006., nedjelja

I kaučevi su ljudi

Evo malo eye candyja - A zašto ne bi kauč bio i ovakav? Jučer sam cijeli dan proveo u svom stanu u Zagrebu u laganom proljetnom čišćenju. Pred jesen. Osim bliskog upoznavanja WC školjke sa četkom i sredstvom za čišćenje, špricanja stana protiv žohara, našao sam vremena i za kozmetički tretman kožnog kauča. Naime, rečeno mi je da taj kauč troši, ni više ni manje, Niveino mlijeko za tijelo. Tako sam ja jučer priredio jednom neobičnom kauču erotsku masažu Niveinim mlijekom za tijelo kako bi mu koža bila meka poput svile... ili što već. Uostalom, i kaučevi su ljudi, zar ne?

Razmišljao sam o tome da mu uplatim i anticelulitni tretman, ali sam se predomislio. Ne poznajem taj kauč toliko dugo da ga pošaljem na wellness. Što bi ljudi rekli? Morat ću još mnogo noći prespavati u njegovom toplom zagrljaju za takvo nešto. No dobro, prestat ću fiktivno općiti s komadom namještaja i vratiti se na temu.

Što? Temu?

Da, znam. Čudno je, ali danas takvo nešto postoji.

...

...

Ma samo vas vučem za nos. Nema teme. Ni danas. Niste valjda povjerovali u ovo gore? Naivci.

P.S. Zagrlite svoj kauč kad ga vidite.

Glazba: Planck's Constant - All Too Human (work in progress)

Kierlan,
Couch Molester
- 15:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

17.08.2006., četvrtak

Novosti

Ošišao sam se.

Jučer kad sam se nakon ponoći vraćao kući, nestalo je struje u čitavom gradu, ostavivši mene da se vraćam kući samo pod okriljem zvijezda. Zabavno.

Pokušavam pronaći jednu staru emisiju "Tajanstvene Hrvatske" u kojoj se obrađuju dva brata rozenkrojcera iz Zagorja, braća Dolovčak koji su izvodili egzibicije po okolici i gnjavili popove i prizivali vragove i šta ti ja znam sve ne.

Podatke navodno zna jedan stari povjesničar, a u knjižnici ih nema, iako sam našao veoma zanimljivu knjigu lokalnih legendi.

Još nisam završil priču.

Ovaj...

To bi bilo to.

Zasad.

Možda se opametim.

Glazba: Blue Öyster Cult - Deadline

Kierlan,
It's Almost the Deadline
- 21:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>