Nigdje Posebno, Zemlja

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







23.07.2006., nedjelja

Pisanje iz pristojnosti

Mrzim pisati iz pristojnosti. To je ono pisanje kad znaš da bi trebao nešto staviti na blog, jer si... recimo... upao na faks, bio u prvih 10%... pače 15. , pa ljudi očekuju da se pohvališ na svom blogu. S druge strane, meni se iz nekog razloga nije dalo hvaliti na blogu. Osim sada. rolleyes Također, bilo je još puno drugih prilika iz kojih sam mogao napraviti veoma zgodne postove, ali nije mi se dalo. A pisati iz pristojnosti, samo zato jer znam da tamo negdje postoje ljudi čekaju da nešto napišem, ne volim. Ako ne prilazim pisanju zato jer ja to želim, vrlo vjerojatno mi se ono što napišem neće sviđati. A ako se ne sviđa meni, nema se razloga sviđati vama. Ne želim da se sviđa vama.

Tako, sad kad smo to riješili, ipak ću napisati jedan post iz pristojnosti. Naime, sutra ujutro odlazim na more i postoji veoma veoma dobra šansa da se ne vraćam dva tjedna. Dakle, dva tjedna od ovog posta, nemojte očekivati nikakva pisanja. Dobro, možda jedan post. Ako nađem vremena. I računalo. Ali inače nemojte.

Eto. Tako. Uživajte u pasjim vrućinama i jedite rižu. Vidimo se za dva tjedna.

Glazba: Štogod da vam trenutno svira na radiju (dakle, upalite ga i slušajte - možete mi i javiti ako hoćete)

Kierlan,
Going Away (To Everyone's Joy)
- 15:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>