U egzilu...

26.04.2006., srijeda

Prokleto... sam...

Image Hosted by ImageShack.us

Očiju punih suza u samoći moje osobne tamnice sjedim i pokušavam preboljeti stotinu i jedan svijet koji se u meni ruši u nepovrat... jer gradio sam ispod svojih pješčanih gradova onaj bezdan bez dna... i neminovno propao... Oni su pobijedili... Oni uvijek pobjeđuju...

Samoća udara, buši, ubija... a ponekad smo samiji nego ikad... ovo je moje vrijeme potpune samoće... kalvarija kroz koju moram proći... a sve u nadi da će veći i bolji cilj biti ispunjen... nekad se ipak i hrast munjama nametne, nekad ipak cilj opravdava sredstvo... jer nekad je sredstvo vlastita tuga, a cilj tuđa sreća i opće dobro...

Uspomena, vječni trag koji će ostati tu negdje... na Srcu... fotografija koja neće nikada izblijediti... u suterenu – Očaj... silazim... bar na neko vrijeme...

Bolji dani moraju doći... pa makar i sa čunom koji me otiskuje u Vječnost...

Tiho zazivam: ''Bože, otkloni ovaj kalež od mene... no neka bude tvoja volja, a ne moja...'', no odgovora nema... i On me napustio...

Samoća je ipak Potpuna.

- 02:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Predgovor

Stvari koje morate vidjeti, čuti, proba(vi)ti:

Blogovi na koje bacim oko:

Napisano u egzilu: